Jump to content
Guest thomas

Julefrokost anno 2005, 15 januar 2005

Recommended Posts

Guest anfield

Så har sidste mand betalt, og dermed er deltagerlisten komplet. happy.gif Vi bliver den 15/1-2005 følgende 35: Toft Thomas Brian Søgaard (Brizz) Gio Klaus Helle Sarah Bille Torben Bille Sanni Trine Zeni Ian Martin Thygesen Torben (1) Ronni Allan Andersen (Swoop) Swoop's kæreste Malezar Malezar's kæreste Søren Walther (Steelsky) Susan Palle Palle's kæreste Molnartos Mette THM (Mette's kæreste) Ole Susie AJ Allan C Kim K Morten Martinussen Totter Charlotte Velocity Vi lægger en reminder her, med evt sidste fact's, kort inden dagen. God jul & godt nytår til alle! Vi ses til fest om 5 uger, Thomas & Toft biggrin.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ulla

Damn først nu har jeg fået af vide jeg ikke skal på job alligevel den dag.........øvøvøvøv og dobbelt øv........håber i får en rigtig god aften..... hulk snøft

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Ulla: Du kan jo bare kigge forbi senere. Som Toft skriver: "...og fra kl. 23.00 er der åbent for alle. Stedet lukker kl. 01.00 og vi skal være ude kl. 01.30"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Thomas: Sorry...jeg var lige stået op! *g* Jeg er temmelig idle den første times tid efter jeg er kommet ud af fjerene...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Vi bliver desværre nødt til at melde fra. 2 billetter til salg, til højestbydende (dog ikke over 149 Sek per stk)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anfield

Da vi har afbud (fra Palle), så er der nu to billetter ledige til 149 sek pr stk. Send mig en mail hvis du/I er interesseret i at komme med til julefrokosten den 15/1. cawle @ hotmail.com (uden blanke felter)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest sarah

Her har I mig tilbage.... Til Helle, Brizz og Toft: Tak for jeres betryggende ord om, at nye ansigter er mere end velkomne :o) Det er ikke af ond vilje, at jeg ikke har fået svaret jer. Men jeg har haft så travlt med jobbet, at det først nu er gået op for mig, at det er 2 måneder siden jeg sidst fik tjekket tråden her. Den næste der påstår, at lærere ikke bestiller noget, sparker jeg altså hårdt over skinnebenet *LOL*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest brian

Med mine 195cm i højden tør jeg godt postulerer at skolelærere ikke laver en skid andet end at blabre om alt muligt de har fra deres tid på seminariet. som fx blomsterbinding og batique tryk mens de er klædt i sundheds sandaler og velour bukse og jakke sæt biggrin.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest sarah

NÅ! Du kan bare vente dig. Jeg skylder dig et skinnebensspark, som bekvemt kan uddeles til julefrokosten. Og dine 195 cm er ingen hindring, da skinnebenet som bekendt sidder i gulvhøjde. Det kan jeg sagtens nå med mine 170 cm og mit gå-på-mod. *GG*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest velocity

Hej alle Håber i overlevede stormen happy.gif Tænkte på om vi er nogle stykker der kunne mødes centralt for jeg aner ikke hvor det her sted er

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Lige noget info: Bus 14 kører lige til døren. Stå af på Kirseberg torv og fortsæt hen ad vejen til venstre ca. 100 meter. Der kommer lige noget mere ang. lørdag, inden for de næste par dage!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anfield

Vi har stadig en enkelt billet ledig til julefrokosten på lørdag, hvis det er der sidder en derude, og gerne vil møde 34 andre hoveder over en kop øl og noget god mad? happy.gif Billetten koster 149 sek, og er man interesseret, så send mig en mail på: cawle @ hotmail.com (uden blanke felter) Man kan hente yderligere info om arrangementet, ved at læse tråden fra start (fra bunden af) wink.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anfield

De to billetter som Palle og hans kæreste ikke kunne bruge alligevel, har nu fundet nye ejermænd, idet Stokholm og Bo (Biz) kommer på lørdag, og så er der udsolgt igen - 35 stk bliver vi happy.gif Vel mødt til alle! Thomas & Toft

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Hej Velocity.. Tjoh, normalt ville det ikke være et problem, men det ligger sådan at jeg er ved at sælge min bil og der er en der kommer meget langt fra som vil mødes med mig i Helsingborg. Dette skal ske kl. 17 så jeg og Kim kommer muligvis lidt for sent til Julefrokosten selv. Jeg regner med ca. 45 min. fra Helsingborg til Malmø, så det er måske bedst hvis du tager direkte eller finder en anden at følges med.. Sorry..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites