Jump to content
Guest thomas

Julefrokost anno 2005, 15 januar 2005

Recommended Posts

Guest anfield

Susan: Skandiabankens clearingnummer er 9150. Det er de første fire cifre i det kontonummer der er oplyst her. Normalt skrives clearingsnummeret foran kontonummeret (som her: KONTONUMMER: 91507273527). I dit tilfælde kan det være du skal skrive i to felter således: clearingnummer: 9150 Kontonummer: 7273527 happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest susan

Schweiz? Nope, I wish. Jeg har Föreningssparbanken (KUN fordi de har et ok samarbejde med en dansk bank). Tak Toft! :o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest susan

CRAP! Nåhja, jeg har overfört penge. 298 SEK, MEN jeg fik ikke nogen chance for at opgive "Steelsky". Der var slet ikke noget felt for kommentar. Så der har betalets ind penge fra Föreningssparbanken lige ved 13-tiden i dag. De penge er fra os (Søren og Susan) og vi vil meget gerne med til julefesten. Det kan vaere at de ikke dykker op på kontoen för mandag, men de burte vaere der idag. *GRRRR* @ stupide internetbanker. Jeg savner Nordea... hvis de så bare kunne tage sig sammen og starte et samarbejde med Nordea i Danmark.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Jeg må sige at det er rigtigt dejligt at se at der allerede er så mange der har meldt sig til! Der er omkring 15 pladser tilbage, så det er med at være der hvis man vil med og 35 er et max... Glæder mig til at hilse på de mange nye som der ser ud til at dukke op til Årets julefrokost, det skal nok blive godt!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anfield

Følgende har pr d.d. tilmeldt sig julefrokosten (betaling registreret): Toft Thomas Brian Søgaard (Brizz) Gio Klaus Helle Sarah Bille Torben Bille Sanni Trine Zeni Anne Martin Thygesen Torben (1) Ronni Allan Andersen (Swoop) Swoop's kæreste Malezar Malezar's kæreste Søren Walther (Steelsky) Susan Der er hermed 14 ledige pladser tilbage happy.gif PS. Der er 1,50% rente på julekontoen, så de renter der er løbet ind på kontoen, når vi tømmer kontoen i starten af det nye år, vil gå til "mandelgave-puljen". Hvis der var 35 der havde tilmeldt sig første dag, ville vi få max rente afkast på ca. 18 sek.. Det skal vel lige siges at der bliver en fin mandelgave til en værdi af nogle hundrede kroner, så det er ikke rente afkastet her der afgør hvad der blir årets mandelgave..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Altså hvis du ikke har nogen præferencer.. så er jeg jo single, godt nok til piger, men for en aften kan jeg vel godt lege borddame ;-) Desuden skal vi jo bare have det sjovt og hyggeligt så man kan vel egentlig være hvad man vil.. jeg tror jeg vil være... øhhh.. øhhh.. Robbie Williams.. eller noget..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

YeAH.. det lader til det bliver sjovt det her... Jeg glæder mig allerede.. Der er rift om mig... hehehe.. fedt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest velocity

Man kan vel også overføre pengene direkte ved automaten ik?? Er endnu ikke kommet helt på plads så jeg er ikke lige på nettet derhjemme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anfield

Følgende har pr d.d. tilmeldt sig julefrokosten (betaling registreret): Toft Thomas Brian Søgaard (Brizz) Gio Klaus Helle Sarah Bille Torben Bille Sanni Trine Zeni Anne Martin Thygesen Torben (1) Ronni Allan Andersen (Swoop) Swoop's kæreste Malezar Malezar's kæreste Søren Walther (Steelsky) Susan Palle Palle's kæreste Molnartos Der er hermed 11 ledige pladser tilbage happy.gif PS. Der er 1,50% rente på julekontoen, så de renter der er løbet ind på kontoen, når vi tømmer kontoen i starten af det nye år, vil gå til "mandelgave-puljen". Hvis der var 35 der havde tilmeldt sig første dag, ville vi få max rente afkast på ca. 18 sek.. Det skal vel lige siges at der bliver en fin mandelgave til en værdi af nogle hundrede kroner, så det er ikke rente afkastet her der afgør hvad der blir årets mandelgave..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anfield

Følgende har pr d.d. tilmeldt sig julefrokosten (betaling registreret): Toft Thomas Brian Søgaard (Brizz) Gio Klaus Helle Sarah Bille Torben Bille Sanni Trine Zeni Anne Martin Thygesen Torben (1) Ronni Allan Andersen (Swoop) Swoop's kæreste Malezar Malezar's kæreste Søren Walther (Steelsky) Susan Palle Palle's kæreste Molnartos Mette THM (Mette's kæreste) Ole Susie Der er hermed KUN 7 ledige pladser tilbage happy.gif PS. Der er 1,50% rente på julekontoen, så de renter der er løbet ind på kontoen, når vi tømmer kontoen i starten af det nye år, vil gå til "mandelgave-puljen". Hvis der var 35 der havde tilmeldt sig første dag, ville vi få max rente afkast på ca. 18 sek.. Det skal vel lige siges at der bliver en fin mandelgave til en værdi af nogle hundrede kroner, så det er ikke rente afkastet her der afgør hvad der blir årets mandelgave..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anfield

Da der nu kun er en håndfuld ledige pladser tilbage til julefrokosten, og vi ikke har mulighed for at klemme 36 pladser ind, har vi gjort følgende: DETTE GÆLDER FRA NU AF VED TILMELDING: Lad vær med at overføre penge til kontoen, skriv i stedet en mail til cawle @ hotmail.com (uden de blanke felter), om at du/I ønsker at deltage! I vil asap få en mail tilbage med at der er reserveret pladser, og dermed kan der så overføres penge til kontoen for endelig tilmelding. I værste fald, er der fuld booket, men vi slipper for det bøvl med at føre penge tilbage til folk, der i god tro havde tilmeldt sig. Vi håber på lidt forståelse for dette tiltag, men det vil sætte Thomas og mig i en rigtig uheldig situation hvis der nu er "for mange" der tilmelder sig her i slutspurten.. Til sidst vil vi bare sige, at vi kun i vores "vildeste fantasi" havde håbet på at der ville komme 35 deltagere!! Da vi på blot tre uger er blevet 28, er vi næsten sikre på at der bliver fuldt hus, til en julefrokost der først er om mere end to måneder happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anfield

VIGTIGT!! VIGTIGT!! VIGTIGT!! MHT TILMELDING, SÅ LÆS VENLIGST FORRIGE INDLÆG, DATERET: "mandag den 08. november 2004 klokken 09:28" - Tak happy.gif Følgende har pr d.d. tilmeldt sig julefrokosten (betaling registreret): Toft Thomas Brian Søgaard (Brizz) Gio Klaus Helle Sarah Bille Torben Bille Sanni Trine Zeni Anne Martin Thygesen Torben (1) Ronni Allan Andersen (Swoop) Swoop's kæreste Malezar Malezar's kæreste Søren Walther (Steelsky) Susan Palle Palle's kæreste Molnartos Mette THM (Mette's kæreste) Ole Susie AJ Allan C +1 plads booket pr email Der er hermed KUN 4 ledige pladser tilbage happy.gif PS. Der er 1,50% rente på julekontoen, så de renter der er løbet ind på kontoen, når vi tømmer kontoen i starten af det nye år, vil gå til "mandelgave-puljen". Hvis der var 35 der havde tilmeldt sig første dag, ville vi få max rente afkast på ca. 18 sek.. Det skal vel lige siges at der bliver en fin mandelgave til en værdi af nogle hundrede kroner, så det er ikke rente afkastet her der afgør hvad der blir årets mandelgave..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anfield

VIGTIGT!! VIGTIGT!! VIGTIGT!! MHT TILMELDING, SÅ LÆS VENLIGST FØRST INDLÆGGET, DATERET: "mandag den 08. november 2004 klokken 09:28" - Tak happy.gif Følgende har pr d.d. tilmeldt sig julefrokosten (betaling registreret): Toft Thomas Brian Søgaard (Brizz) Gio Klaus Helle Sarah Bille Torben Bille Sanni Trine Zeni Anne Martin Thygesen Torben (1) Ronni Allan Andersen (Swoop) Swoop's kæreste Malezar Malezar's kæreste Søren Walther (Steelsky) Susan Palle Palle's kæreste Molnartos Mette THM (Mette's kæreste) Ole Susie AJ Allan C Kim K +1 plads booket pr email Der er hermed KUN 3 ledige pladser tilbage, og det er "først til mølle" via email happy.gif PS. Der er 1,50% rente på julekontoen, så de renter der er løbet ind på kontoen, når vi tømmer kontoen i starten af det nye år, vil gå til "mandelgave-puljen". Hvis der var 35 der havde tilmeldt sig første dag, ville vi få max rente afkast på ca. 18 sek.. Det skal vel lige siges at der bliver en fin mandelgave til en værdi af nogle hundrede kroner, så det er ikke rente afkastet her der afgør hvad der blir årets mandelgave..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anfield

Vi er pt 31 tilmeldte til julefrokosten. 3 har booket plads via mail (og betaler i næste uge). Der er hermed kun 1 plads tilbage, som går til den hurtigeste på nedenstående mail (først til mølle). cawle @ hotmail.com (uden blanke felter) God weekend! happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anfield

Der er IKKE flere pladser tilbage til julefrokosten, de sidste 4 pladser er alle blevet booket!! Nu venter vi bare i nogle dage på at de sidste 4, hver får indbetalt 149 sek på kontoen, for endelig tilmelding. Ellers må vi jo udbyde pladserne her igen hehe wink.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anfield

Så er der ved at være styr på tilmeldingerne. Der er 34 ud af 35 der har betalt, og den sidste plads er booket. Vi bliver 24 gutter, og 11 piger til julefrokosten, hvilket stort set svarer til 1:2 forholdet ved sidste års julefrokost. Vi regner dog med at det ikke kommer bag på nogen, at fordelingen ikke er 50/50 uhoh.gif Skulle der alligevel være en eller to, der af den ene eller anden årsag, måtte ønske at melde fra og få sine penge retur, så er der nu mulighed for det. For at få sine penge tilbage, er det selvfølgelig en forudsætning, at vi kan finde en anden til at overtage pladsen. Men send mig en mail, hvis det er, så prøver vi at finde på en løsning. Men Thomas og jeg går selvfølgelig ikke ud fra, at der er nogen der kan finde på at melde fra wink.gif Følgende har pr d.d. tilmeldt sig julefrokosten (betaling registreret): Toft Thomas Brian Søgaard (Brizz) Gio Klaus Helle Sarah Bille Torben Bille Sanni Trine Zeni Anne Martin Thygesen Torben (1) Ronni Allan Andersen (Swoop) Swoop's kæreste Malezar Malezar's kæreste Søren Walther (Steelsky) Susan Palle Palle's kæreste Molnartos Mette THM (Mette's kæreste) Ole Susie AJ Allan C Kim K Morten Martinussen Totter Charlotte +1 plads booket pr email Vi glæder os til at se jer biggrin.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anfield

Ulmus: Nu ved jeg ikke hvor tit Vincent er her på dette forum, så han kan svare selv (hvis han vil). Men jeg kan berolige dig med, at jeg for tre uger siden snakkede med Vincent, hvor han fortalte at han ikke kunne alligevel. Jeg tilbød endvidere at holde en plads åben, i tilfælde af at han ville med alligevel, men dette var ikke aktuelt for Vince. Vi håber dog at Vince kommer til næste år wink.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites