Jump to content
Guest thomas

Julefrokost anno 2005, 15 januar 2005

Recommended Posts

Guest thomas

Så arrangerer vi igen julefrokost! Datoen er lørdag den 15/01-05. Kl. 18,00. På Messinghornet i kirseberg "vattenverksvägen". Vi har fået et tilbud som vi slet ikke kan sige nej til, og der er begrænset med pladser. 35 stk... Så først til møllehappy.gif Vi starter med at mødes kl. 18.00 til en velkomstdrinks! Velkomstdrinken er gløgg... Derefter vil der være en dejlig stor skånsk julebuffet, bestående af: Stegt and. 2 slags sild. Hjemmelavet sylte. Fiskefilet. Svensk juleskinke. grillede kyllingelår. Gravad lax. Der er selvfølgelig div. tilbehør til maden som der nu hører. Så som æg, grønsager og flødekartofler... Brød og smør. ris a la mande. med mandelgave... Til maden serveres der en øl og en snaps som er med i prisen... Kl. 21 vil der komme levende musik, til at underholde os, og fra kl. 23.00 er der åbent for alle. Stedet lukker kl. 01.00 og vi skal være ude kl. 01.30 Alt dette for den nette sum af 149,- skr... Derudover kan man selvfølgelig købe fadøl 0,4 l til 20 skr. og en cl. sprut til 8 skr... Det er helt og aldeles bundpriser! Det skal selvfølgelig lige siges at det er et værtshus og der vil være andre end os der, men vi har vores eget lokale til at hygge os i... Tilmelding er bindende og først gældende når beløb 149 skr. er indbetalt på følgende kontonr. som Toft kommer med i morgen. Det vil at sige at du ikke er tilmeldt før at Toft har registreret din indbetaling. Og melder du fra er dine penge spildt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

Det var vel 68/33 i herrefavør, hvor de fleste damer/kvinder kom som del af par, men alle var kønne .... så betragt det som en julefrokost, og ikke et dateparty

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

Øh ja....det var netop det der var min pointe. Vi, min mand og jeg, ville undgå en ren herreforsamling. Udfra tilbagemeldingerne var det ikke tydeligt om det var en blandet forsamling eller blot "drengene" til julefrokost... Men tak for fordelingen;-) Det kan være vi ses til januar...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Jeg er lige kommet hjem fra arbejde, og jeg har nu åbnet et kontonummer i min bank til formålet. For at virke lidt mere troværdig, så lægger jeg ikke selv kontonummeret ud her nu, men har i stedet sendt en email med kontonummeret til Thomas, som så lægger det ind her i tråden senere. Dette er udelukkende for at undgå at en eller anden idiot udgiver sig for at være mig (Toft) og folk så sætter penge ind på en FORKERT konto.. Jeg er jo ikke registreret her, men det er Thomas.. Det er for alles skyld, altså hvis I forstår?! wink.gif HUSK!! DETTE ER VIGTIGT!! Da vi holder julefrokosten i Sverige, er kontonummeret I skal sætte de 149 sek ind på - et SVENSK kontonummer (Skandiabanken). Jeg gentager: SVENSK KONTONUMMER, I SVERIGE talker.gif For at gøre det lettere for mig (og ikke mindst jer selv), så skriv jeres "brugernavn" herfra sunddebatten i feltet "Meddelande till mottagare" når I overfører pengene.. ELLERS KAN JEG IKKE SE HVEM DET ER JEG MODTAGER PENGE FRA!! Jeg opdaterer tråden her et par gange om ugen, med hvem der har betalt og dermed tilmeldt sig. Så kan folk også se at deres overførsel er registreret, og de dermed er tilmeldt. Man er også velkommen til at maile mig, og få svar den vej hvis det er, min hotmail adresse er: cawle @ hotmail.com (uden de blanke felter). Det var sådan set lige det rent praktiske happy.gif Som Zeni har nævnt, så er dette IKKE et fest hvor man skal regne med at score en fra julefrokosten. Dette er en traditionel julefrokost med masser af alkohol og godt humør crazy.gif Og så er der jo det geniale ved det hele, at man jo kan risikere at få nogle nye bekendtskaber, som jo evt kan gå hen og blive til venskaber happy.gif Desuden tager de fleste nok i byen senere på aftenen/natten, så der skulle være en chance til alle wink.gif Jeg glæder mig til vi alle ses biggrin.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest sanni

Hey Moerke, jeg deltog i julefrokosten sidste år - Det var super! Vi var rigelig med piger til, at det ikke blev til mandehørm - julefrokosten med Scanianet kan kun anbefales happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Her er så det ventede kontonummer, husk der er begrænset med pladser og det er først til mølle..... KONTONUMMER: 91507273527

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

For Zeni & Prins Knud: "HUSK!! DETTE ER VIGTIGT!! Da vi holder julefrokosten i Sverige, er kontonummeret I skal sætte de 149 sek ind på - et SVENSK kontonummer (Skandiabanken). Jeg gentager: SVENSK KONTONUMMER, I SVERIGE" Dette var et copy/paste fra mit tidligere indlæg i denne tråd happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Okay for at der ikke er nogen misforståelser:happy.gif Skandiabanken. Sverige... Adressen kender jeg ikke. KONTONUMMER: 91507273527 Husk at tilføje jeres brugernavn og hvor mange i kommer!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Helt korrekt der Thomas, der er nu åbnet op for tilmeldinger happy.gif Vi skal måske lige korrigere overskriften på tråden her: Det er JULEFROKOST anno 2004 (vi holder den bare i 2005, for at så mange som muligt har muligheden for at deltage) wink.gif Og hvis nogen sidder derude bag skærmen og tror at dette er en fest for folk som i forvejen kender hinanden, så kan man godt tro om igen! Meld jer nu til, og mød nogle nye ansigter biggrin.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest brian

Ja så røg mine spareskillinger også afsted i håb om et kalas der sent vil blive glemt rofl.gif Ser frem til at møde nogen af jer herinde fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Følgende har pr d.d. tilmeldt sig julefrokosten (betaling registreret): Toft Thomas Brian Søgaard (Brizz) Gio Klaus Helle Der er hermed 29 ledige pladser tilbage happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest sarah

Hej Alle. Vi har på det sidste fulgt den livlige debat, og det lyder sandelig godt med en julefrokost. Vi har just overført pengene, så vi også kan deltage. Vi har boet i Oxie i næsten 10 måneder nu og vil desperat gerne lære nogle flere mennesker at kende herovre. Så vi griber chancen, når vi får den. Jeg arbejder på en skole på Amager og har været lærer i to år nu - er total sprognørd og madglad. Min mand har lige fået godkendt sit speciale og kan nu kalde sig cand. mag. i historie og statskundskab - er total forboldnørd og sportglad. Vi glæder os til at møde nogle af jer. Hilsen Sarah og Torben Bille alias Billerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Torben Bille ?? Det er vel ikke den legendariske musikanmelder ?? hehe.... nej, han er vel omkring 60 Jeg flytter penge på kontoen idag, vi kommer også forbi...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites