Admin 12 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2004 Hartmann, Hvis du absolut SKAL være useriøs, kan så så i det mindste ikke være sjov ? Ligesom den med videobåndet. DEN var sjov. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret September 24, 2004 Jamen det giver jo straks en bedre status... Altså Hartmann.. der kommer begge ting.. og det svenske småflickor så dem kan du jo gøre med hvad du vil.. bare du tager dem med hjem.. Det med byturen er helt op til "festen". Hvis der er hyggeligt er der jo ingen grund til at bryde op! Gio: ja det er de samme.. måske nogle andre piger, men ellers de samme.. så måske kan du få trænet dit "super" svenske ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret September 24, 2004 Count me in! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest goose Anmeld indhold Besvaret September 24, 2004 mænd går kun i byen for at score, eller bage/flirte masivt! Sådan er det, dem der siger andet lyver! Derfor synes jeg egentligt at hartmanns indlæg er fint, lige til kernen, ikke alt det udenomssnak. Steen elm- er du smagsdommer på indlæggene herinde? Jeg kommer ikke da jeg vurderer at jeg ikke passer ind i selskabet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest hartmann Anmeld indhold Besvaret September 24, 2004 jeg hænger mig også på goose`s indlæg,,,knyt steen......du snakker formeget herinde...... jeg kommer ikke ,,,synd for jer... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret September 24, 2004 Nu må I sgu styre jer !!! Det er li'som Steen's webboard, og jeg vil ikke ha' det lukket pga spader som jer ! Behave !!! Og, hartmann.. så plat et indlæg, fortjener sgu da at blive slettet.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest goose Anmeld indhold Besvaret September 24, 2004 Palle- Steen har valgt at gøre foraet offentligt! Han skal da ikke føjes blot af den grund. Det er jo brugerne der gør det attraktivt. Tror næppe at han lukker det fordi han bliver modsagt. Men du er måske bange for at sige din mening fordi din egen personlige opslagstavle den vej er i fare? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret September 24, 2004 Nej, jeg er bestemt ikke bange for at sige min mening. Men, når man bare fylder diverse tråde med intetsigende og provokerende indlæg, så er grænsen ved at være nået, ikk ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest goose Anmeld indhold Besvaret September 24, 2004 Palle det er ikke din opgave at vurdere om et indlæg er intetsigende eller provokerende. For mit vedkommende synes jeg at der er mange intetsigende indlæg. Tag for eksempel i denne tråd; Brian, jesper, toft med flere behøver jo ikke herinde at fortælle at de ikke kan komme til fest, vel? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest sanni Anmeld indhold Besvaret September 24, 2004 Quote goose: "Det er jo brugerne der gør det attraktivt." Øhh.. inkluderer det brugere som dig og hartmann? I denne tråd har I da ikke bidraget med noget som helst brugbart! Opfør jer dog ordentligt! Ingen bør være vigtigere eller smartere end andre herinde, og Steen er selvfølgelig ikke hellig, blot fordi det er hans side. Når det er sagt, er det helt almindelig kotyme, at man taler ordentligt - også til Steen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest sanni Anmeld indhold Besvaret September 24, 2004 Til goose: Er det i øvrigt ikke ok, man viser, man har interesse for et arrangement, selvom man ikke kan deltage - ofte er det en ide om, at ingen vil komme alligevel, der er baggrunden for, at der ikke bliver arrangeret ret meget herinde. Det er for mig at se en god ide at tilkendegive, at man bakker op om et arrangement, og at man gerne ville have deltaget, hvis ikke man var forhindret - på den måde ved andre, at det ikke er helt hul i hovedet at prøve at stable arrangementer på benene... Det er sgu da logik! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret September 24, 2004 OK!!! Det er her er MIN tråd.. det er mig der har oprettet denne tråd og jeg synes at dette er blevet en mudderkastningstråd.. SKRID OVER I DEN RIGTIGE DEL AF FORUM'ET OG RÅB AF HINANDEN... Jeg holder fast i dette arrangement som jeg har lavet denne gang, men næste gang er det ikke sikkert jeg gider skulle læse så meget lort for at finde dem der skriver ang. arrangementet. Så næste gang er det ikke sikkert jeg annoncerer herinde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tommy Anmeld indhold Besvaret September 24, 2004 Jeg tror også du kan tælle 2 måske 3 med herfra. det er ik 100 før i morgen men der er en chance. Nogen fra almvik der er frisk på noget taxi derind hvis det er ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret September 24, 2004 jeg var HELT SIKKERT gate crashed hvis alle fra tråden var kommet .Det ville have været en spændende aften Det er da også rart, qua indlæg og ordvalg, at blive bekræftet i at der trods alt altid er nogen der er mere bøvede end en selv. Eller måske blot 50 - 60 år yngre. I så fald: Mere morfar, mindre snak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 24, 2004 michaelbo: Der ville jo nok være nogle stykker der ikke ville stå ved deres indlæg. De må ha´ en grund til at gemme sig. Det være sig mangel på alder, argumenter, indsigt...whatever. Anonyme indlæg er lidt ligesom en bil-annonce uden billede. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest torben Anmeld indhold Besvaret September 24, 2004 Hej Tommy. Jeg er med på en Taxi fra Almvik, hvis det er ok med Martin at der kommer en nyinflyttad med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest goose Anmeld indhold Besvaret September 24, 2004 Jesper, se tråd andet sted. Martin ville jo ikke have at vi (mis)brugte denne tråd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret September 24, 2004 Torben: du er helt sikkert velkommen.. alle der har lyst til at møde nye mennesker og more sig er mere end velkomne.. det med at more sig er selvfølgelig op til en selv ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jo Anmeld indhold Besvaret September 24, 2004 hvor stor er din lej;) Er der nogen status for hvor mange der kommer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret September 25, 2004 Lejligheden er en 124kvm stor 5 værelses.. men det er nu ikke kun min.. jeg deler den med to andre.. men de er ikke hjemme, så i weekenden er den min ;-) Status må være: Thygesen, Molnartos, Gio, Martin Trinity, Shan,CSA og Torben. Tommy Hejlskov kommer 2-3 måske.. Jeg har inviteret nogle svenskere.. som også regner med at kigge forbi, men hvor mange.. det vides først på dagen.. Ang. Tid og sted: KL. 19 -> Gasverksgatan 3 ved Caroli City og der står: thygesen, kristensen og mikkelsen på døren. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tommy Anmeld indhold Besvaret September 25, 2004 Torben > Smid mig en mail så finder vi ud af noget t@tommyhejlskov.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest klaus Anmeld indhold Besvaret September 25, 2004 Tjäna. Ja, ville bare lige sige at jeg også dukker op - skulle bare lige have kæresten til at tjekke herinde, for derefter at snakke med Thygesen, før jeg viste at der skete noget i aften. Vi ses i aften Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
csa 0 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2004 jeg når det nok ikke LIGE til kl 19, men I'll be there ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret September 26, 2004 Tak for en hyggelig aften og et kanon initiativ! Håber, at det evt. kan blive en fredag næste gang Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
csa 0 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2004 Kan kun tilslutte mig Martin...super cool aften...selvom den selvom thygesen havde sit hyr med et par af de svenske gæster ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites