Guest palle Anmeld indhold Skrevet September 13, 2004 LIVEABOARD !!! (altså, bo på båden) Så er det vel tid at planlægge en rigtig dykkerferie. I samarbejde med Atlantis Rejser, har jeg fået lovning på en båd i Røde Havet. For at vi kan lave en speciel tur, kræver det dog at vi er omkring 10 personer der vil med. Normalt skal man ha' 25 loggede dyk, inden man kan tage med på sådan en tur, men da jeg jo underviser selv, har vi fået lovning på nogle dyk, hvor alle kan være med. Det skal dog lige siges, at vi stadigvæk går efter en hel del vrag, og hvis muligt, både delfin og haj dyk. Vi skal ha' fuld valuta for vores båd. Hvis der er interesse, så planlægger jeg gerne det hele, og underviser samtidig i Advanced Open Water (PADI). Mindste krav for deltagelse er Open Water certificering. Hvis man ikke har det, men har lyst til at se et verdens flotteste koralhav og det vel nok mest fiskefyldte vand, så kan vi sagtens nå at klare en Open Water certificering. Hvem vil med ??? Prisen for 7 dages dykning, inkl hel pension og flybillet, vil ligge på ca. 6500 Dkk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jacob Anmeld indhold Besvaret September 14, 2004 Hej Palle. Liiiiiiige et par spørgsmål... Er det med udstyr eller kræver det noget selv? Kræver det vrag certifikat v. vrag dykning? Hvor i Røde havet ville det i givet fald være? Mvh Jacob Aakjær. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret September 14, 2004 jacob: Jeg ved ikke hvorfor denne tråd ligger under "Køb og Salg" men kig venligst under "Arrangementer" der ligger den samme tråd, og det er i den tråd vi kommer til at arrangere turen. Der må du gerne lige stille dine spørgsmål igen så Så derfor: DENNE TRÅD ER HERMED LUKKET!! Se i stedet: http://www.sunddebat.com/discus/messages/842/1545.html?1095082122 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2004 ...og så burde vi jo egentlig kunne virkelig lukke for tilgang af nye indlæg! Steen...kan dette ikke lade sig gøre i sådan et tilfælde som det her!? Simpelthen låse tråden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest låsesmeden Anmeld indhold Besvaret September 15, 2004 Så lås den dog!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jacob Anmeld indhold Besvaret September 24, 2004 Undskyld Hr. Toft at man stiller et par spørgsmål vedr. en salgsvare. men at sælge en rejse er det ikke som at sælge noget alt andet!! Mvh Jacob Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites