Jump to content
Guest christian

Biltræf onsdag d. 15/9 kl 18:00

Recommended Posts

Guest martin

Du er da vist ikke helt rask Hartmann? 300HK+ i en Golf 2 .... Vanvittigt happy.gif Den vil jeg gerne prøve at køre imod. Så må vi se hvad diesel power er værd når det kommer til stykket happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Jeg har handlet endnu engang Palle happy.gif Må indrømme at den BMW 330 cab. ikke lige var min type bil i det lange løb. Sjov og hurtig og fedt at køre uden top om sommeren, men ikke særlig komfortabel, grimt interiør og slet ikke den samme kvalitetsfølelse som man finder i en ny Mercedes og så er det i øvrigt kun helt sikkert sidste gang jeg har kørt med manuelle gear happy.gif Hvad med dig Palle? Skal du ræse med? Og i hvad i så fald? For mindes da du kører MC??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Jeg har simeplthen ikke tid. Min kalender er fyldt godt op, både med jobbet, men også i fritiden. Ja, jeg har stadig min Triumph, men den avställes snart. Og, så skal vi igang med vinterprojektet ;o) (bilen)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Næh jesper.... det gør du sådan set ikke. Jeg er enig i det er lidt en frisørbalje, men... hvis det hele nu kommer til at passe sammen (læs: om jeg har penge) så er det en lidt anderledes bil der ruller på gaden til foråret...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest hartmann

hey igen,,,,,er der nogen af jer kloge folk,,der ved om det først er kl.19 at man ved om der er ræs på havnen,,,og må det godt smådryppe lidt eller aflyser de det hvis der bare kommer lidt vand,,,,svar udbedes inden kl.1900 tak,.,,,,(hvis der er nogen der kan svare,,)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest christian

min erfaring er at hvis det bare er lidt dårligt vejr, så aflyser de, men i dag er jo årets sidste onsdags race dag, så mon ikke de gør hvad de kan for at gennemføre det? se mere på www.srif.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites