Guest christian Anmeld indhold Skrevet September 9, 2004 Vi mødes onsdag (d.15.9) ved McD ved Jägersro omkring 18 tiden, får en bid brød og så kører vi ned til striben bagefter...det har før vist sig at blive til et godt arrangement. hvem skal med? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest arløv Anmeld indhold Besvaret September 9, 2004 Jeg er med, har du en afd til GPS og til dem der ikke kender Jägersro? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest shan Anmeld indhold Besvaret September 9, 2004 og 2 mere til nu på onsdag, er der et bestemt sted hvor vi mødes ved McD for vi kender ikke folk fra Øresundsdebatten? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kim Anmeld indhold Besvaret September 9, 2004 "for vi kender ikke folk fra Øresundsdebatten" Kan nogen gøre noget ved det? Jeg har tidligere tænkt en smule over det. Når man f.eks. kører over broen og overhaler / bliver overhalet af andre. F.eks. en af de mange TT'er. Så tænker jeg - er det mon en af dem fra Øresundsdebatten. Hvordan skulle vi kunne kende hinanden? Steen har på forsiden af Scanianet en rimelig raffineret grafik - et banner der begynder i venstre side med de svenske farver og slutter i højre side med de danske farver - og med de skånske farver midtvejs. En streamer med samme udseende - i en rimelig størrelse på bilerne. Så kunne man i hvert fald kende bilerne - ikk'? Er der nogen, der er i "streamer branchen"? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest shan Anmeld indhold Besvaret September 9, 2004 rolig nu kim.hvis vi skulle mødes så ved folk hvem de skal køre efter for os som ikke kender vej. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 9, 2004 -->Kim H Det er mig der altid napper brobizz bane to begge retninger, for jeg synes generelt at pendlere kører ufatteligt langsomt gennem brobizz bane 1. Nogle stopper tilmed helt op?? Men det kan da ikke være dem der debatterer herinde vel? Er der for meget trafik i begge baner så napper jeg bare bus og lastbil banen, der er alligevel aldrig noget trafik:-) Sådan kan du kende mig.. Meeen en streamer, nej du den holder ikke, men kan du ikke begynde at køre med et navneskilt i forruden eventuelt? Eller hvad med et blinkende hjerte? Jesper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 9, 2004 Well...eftersom panserne har det med at lege laser-leg ved Lernacken, så kører jeg det der står på skiltene igennem BB-banen. Så vil jeg sk*** på om nogle syntes det går for langsomt. Såre simpelt ;o) Folk der leger Jason Watt siger mig ikke det vilde. De kan sætte deres eget liv på spil på en øde landevej, men de skal dælme ikke risikere mit også. (á propos Ekstra Bladet 090904) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret September 10, 2004 At mødes, er sgu ikke det helt store problem... og, kender man ikke Jägersro, så er jeg tilbøjelig til at sige, at så kender man heller ikke Stora Torg. Altså....hvis det endelig går helt gal, så kør af inderringvej, og kør fra hvor der står Jägersro. Jeg kan ikke på onsdage, da vi er nogle stykker herfra der spiller badminton (dog med visse undtagelser)....ellers er det da bare at kigge efter en speciel bil. Altså, hvis jeg fortalte hvad jeg kørte i, ville i jo nok hurtigt kunne spotte mig (bilmodel er ligegyldig) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 10, 2004 Palle...du kører jo sikkert snart en "Sleeper"...tag ikke fejl af frisør-image´t og det manglende bagsæde! ;o) "It´s whats under the hood that counts....bro!" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret September 10, 2004 Haha, jesper... lige nu er der sgu ikke meget under the hood... men, det kan jo være det kommer... man ved jo aldrig ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret September 10, 2004 "Så vil jeg sk*** på om nogle syntes det går for langsomt. Såre simpelt ;o)" Enig! har set dem et par gange dernede og synes sq det er for latterligt at blive nuppet pga de extra 30 sec det tager at overholde hastigheden. Jeg er på på onsdag dog nok først omkring 1845. nogen man kan ringe til hvis i er kørt? eller hvor længe bliver i i jägersro? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2004 Jo, Jesper N., der er faktisk nogle herfra siden, der kører EFTER REGLERNE. Grunden til, at man kører langsom i bizz-bane 1, er, at der rent faktisk står, at man kun må køre 30 km/t. Og der står også, at man skal holde afstand, og det er der mange, der hellerikke gør. Det betyder så, at man skal til at køre over i den anden bane. Rent ud sagt: PISSEIRRITERENDE! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest andreas Anmeld indhold Besvaret September 10, 2004 Udenfor emnet: ja, jeg er helt enig Ulmus; Pisseirriterende. Men dem om det, for én dag så ryger bommen i forruden på bilen der kører for stærkt..-så effektivt er systemet nemlig heller ikke. Mvh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tommy Anmeld indhold Besvaret September 10, 2004 Hvis ikke der kommer noget i vejen kommer jeg da også og lufter "Bimsen" :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 10, 2004 Ha ha i for sjove, selv her bag skærmen skal den lille betjent lige frem... Mener ikke jeg sagde noget om at jeg ikke kørte 30 kmt. gennen bizz banen? Men er det ikke også jer der kører i den miderste bane med 102 kmt på en tresporet motorvej og blinker af dem der overhaler? "Folk der leger Jason Watt siger mig ikke det vilde. De kan sætte deres eget liv på spil på en øde landevej, men de skal dælme ikke risikere mit også. (á propos Ekstra Bladet 090904)" Ja for det er med ens eget liv og andres på spil hvis man ikke holder sig under de 30 kmt (helst 11 kmt. og lige stoppe og kigge om der kommer modkørende..) gennem banen? Eller hvordan skal det forstås? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 11, 2004 Jesper08: Dit indlæg fik mig bare lige i blækhuset, da jeg efterhånden har oplevet folk køre som gevaldigt brækkede arme omkring Lernacken, og på broen generelt. Hvis jeg overhaler med 120-130 i timen, og straks har en eller anden Jason-wannabe i en bimmer i nakken med lygter og "det universelle fingertegn"...så kan jeg kun sukke. Og så kan jeg sagtens tage mig rigtig god tid til min overhaling. Jeg kan sagtens køre friskt selv - men fandme ikke med andres liv på spil. Den var ikke møntet direkte på dig - men jeg tror at selvsamme dag var der endnu en episode på broen med en nulhjerne i en muskel-øse. *suk* Derfor min harcelleren *g* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 11, 2004 Ulmus: Hold op med at RÅBE af mig, og hvor står der henne at man ikke må bruge bane 2?? Hold dine indestængte frustrationer for dig selv, lad være med at overfalde mig blot for et indlæg der overhovedet ikke sagde eet eneste ord om at bryde regler, love eller noget som helst andet. Apropos, det med laser og politi. Er der nogen her der har erfaring med hvilke civile biler polisen kører i? Gio, fint nok, bryder mig bare ikke om at blive skudt noget i skoene. Det går jo ikke at "Brugernavn Arløv" får ret i at der er luset tone herinde... Vel, Ulmus? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2004 Jesper08, Det var vist dig selv der startede med at brokke dig over at folk kørte for langsom, så fej lige for egen dør. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret September 11, 2004 Den der burde vist fortsætte i mudderkast ik? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 11, 2004 Steen, ja jeg skrev langsomt! For kørte folk bare de 30 de må så ville det glide noget nemmere. Men glem det, i kan jo tydeligvis ikke læse (forstå) hvad man skriver. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest christian Anmeld indhold Besvaret September 12, 2004 .."og sådan opstod historien om fjeren der blev til 10 høns" Skal vi ikke lige holde os til emnet. den foreløbige deltager liste ser vist således ud: Arløv Shan+1 Brian S Tommy H Christian S Er der ikke flere der skal med? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest aj Anmeld indhold Besvaret September 12, 2004 Jeg er helt klart også frisk. Jeg kan se der er en håndfuld der tilmeldte sig i den originale tråd. Mon ikke de fleste fortsat er på? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2004 Hirhirhir - prøv at læse indlæggene igen, Jesper08, så vil du måske se, hvem det er, der ikke kan læse. ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret September 13, 2004 Luk nu Ulmus eller opret en tråd til kommentering. Striben onsdag 15/9 kommer jeg også, men jeg kører direkte ned i havnen, da jeg kommer sent hjem. Hvor regner I med at stå sådan cirka. Før, på eller efter tribunen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret September 13, 2004 Nu spørger jeg måske dumt men stribe race i havnen er det ikke lige så ulovligt som i DK eller er der andre forhold herovre? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites