Jump to content
Guest brian

Et sidste biltræf...

Recommended Posts

Guest brian

inden de bliver gjort vinterklar med stålfælge osv. Vi kan mødes et sted og trille en lille tur bagefter. Bare et forslag fra en ny herinde §8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

palle: hvor ligger striben ved havnen? jeg kender den ikke.. jeg tror vi er 2 herfra der er friske også.. vi er dog først hjemme ved 20.30 tiden..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest christian

jeg er også med på den...mit foreslag er at vi mødes næste onsdag (d.15.9) ved McD ved jägersro omkring 18 tiden, får en bid brød og så kører ned til striben bagefter...det har før vist sig at blive til et godt arrangement...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Martin, den ligger i oliehavnen. Du følger såmænd bare skiltene mod oliehavnen, det kan næsten ikke gå galt. Jeg kan normalt ikke om onsdagen, men har tilfældigvis fri iaften. Thomas og jeg kører ihvertfald derned i aften

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Jamen, det har Sauer næsten allerede sagt ? Altså, jeg slipper gerne for at æde ris (i ved hvad jeg mener) så møgbollefabrikken ved Jägersro kl 18.30, lyder fint for mig ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest christian

jamen jeg kan så ikke i aften, derfor havde jeg foreslået næste onsdag, men Jägersro er ok sted at mødes da mange andre ligesindede gør det samme inden de kører til havnen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest brian

Jeg kan heller iaften (nu) og derfor er jeg mere frisk på d. 15/9 og Jägersro lyder jo fint. Jeg kan dog først være der omkring 18.45 men det finder vi ud af. Lad os aftale onsdag d. 15/9 på p-pladsen ved jägersro kl 18:30+ også afsted mod havnen, ja ved ikke hvor lang tid vi bliver der?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites