Guest brian Anmeld indhold Skrevet September 5, 2004 inden de bliver gjort vinterklar med stålfælge osv. Vi kan mødes et sted og trille en lille tur bagefter. Bare et forslag fra en ny herinde §8-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tommy Anmeld indhold Besvaret September 7, 2004 Jeg er med min cab skal jo luftes inden vinteren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 7, 2004 Taxa´er kører nu fint også om vinteren... ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret September 8, 2004 Der er jo striben, nede ved havnen. Der køres hver onsdag (iaften).... vi kunne da sparke lidt dæk dernede ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret September 8, 2004 palle: hvor ligger striben ved havnen? jeg kender den ikke.. jeg tror vi er 2 herfra der er friske også.. vi er dog først hjemme ved 20.30 tiden.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest christian Anmeld indhold Besvaret September 8, 2004 jeg er også med på den...mit foreslag er at vi mødes næste onsdag (d.15.9) ved McD ved jägersro omkring 18 tiden, får en bid brød og så kører ned til striben bagefter...det har før vist sig at blive til et godt arrangement... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret September 8, 2004 Martin, den ligger i oliehavnen. Du følger såmænd bare skiltene mod oliehavnen, det kan næsten ikke gå galt. Jeg kan normalt ikke om onsdagen, men har tilfældigvis fri iaften. Thomas og jeg kører ihvertfald derned i aften Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ole Anmeld indhold Besvaret September 8, 2004 Det lyder som en god aften tur, så kunne også man få luftet bilen lidt. Er der nogen ca. tid. ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret September 8, 2004 Thomas har lige aflyst, så der er en ledig plads i bilen, hvis nogle vil med ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret September 8, 2004 ´vi er nok 2 styks der er klar i aften alligevel, da vores fodbold er aflyst.. men tidspunkt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret September 8, 2004 Jamen, det har Sauer næsten allerede sagt ? Altså, jeg slipper gerne for at æde ris (i ved hvad jeg mener) så møgbollefabrikken ved Jägersro kl 18.30, lyder fint for mig ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest christian Anmeld indhold Besvaret September 8, 2004 jamen jeg kan så ikke i aften, derfor havde jeg foreslået næste onsdag, men Jägersro er ok sted at mødes da mange andre ligesindede gør det samme inden de kører til havnen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret September 8, 2004 Jeg kan heller iaften (nu) og derfor er jeg mere frisk på d. 15/9 og Jägersro lyder jo fint. Jeg kan dog først være der omkring 18.45 men det finder vi ud af. Lad os aftale onsdag d. 15/9 på p-pladsen ved jägersro kl 18:30+ også afsted mod havnen, ja ved ikke hvor lang tid vi bliver der? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest aj Anmeld indhold Besvaret September 8, 2004 Var der nogen ude i dag? Jeg er i hvert fald frisk på et par håndbremsevendinger den 15. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret September 9, 2004 Vi var 4 (+1 som ikke var her fra debatten) stk. Ikke det helt vilde fremmøde, men meget hyggeligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret September 9, 2004 Palle: så er i vel på på onsdag også? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest shan Anmeld indhold Besvaret September 9, 2004 vi er 2 som også vil med,er der et møde sted? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tommy Anmeld indhold Besvaret September 9, 2004 Næste onsdag er jeg også med, hvis det ikke regner altså Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
csa 0 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2004 nyt træf...ny tråd: http://www.sunddebat.com/discus/messages/842/1533.html?1094759304 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites