swoop 0 Anmeld indhold Skrevet August 19, 2004 Hvis nogen har lyst til en kanon fiske oplevelse i kanon dejlig natur så tag et kig på denne Å: Rååen - Naturskøn å, v. Helsingborg Mega hyggelig Å i Råå, ved Helsingborg. Mange fine og pæne ørreder er taget og findes i åen, ydermere er der bifangster af store gedder, regnbue ørreder m. fl. FISKEKORTSPRISER Dagskort · Vuxen, 120 kr/dag under tiden 1/1 - 29/2 · Vuxen, 100 kr/dag under tiden 1/3- 30/4 och 1/8 - 30/9 · Vuxen, 50 kr/dag under tiden 1/5 - 31/7 · Ungdom: 10 - 17 år, 30 kr/dag, oavsett månad · Barn 0 - 10 år fiskar gratis i betalande vuxens närvaro Årskort · 1/1- 30/9 · Vuxen: 850 kr · Ungdom: 10-17 år 350 kr · Barn: 0-10 år fiskar gratis i betalande vuxens närvaro Information till de fiskande All fångad laxartad fisk skall dokumenteras med längd, vikt, datum och fångstman http://www.salmonic.com/rnf/index.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2004 Det er desværre meget lidt jeg har fisket med flue...og derfor ejer jeg også kun udrustning til spin. (95% af ørrederne tages på flue...så det siger næsten alt *s*) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2004 Ja det er korrekt at der står det på deres hjemmeside, men jeg har været der 3 gange. 1 gang var med en kammerat som IKKE fisker flue og han tog 3 flotte hav bamser på 40 min lige da vi kom.... Så tænkte jeg som fluefisker at de ville gå amok på min flue men NEJ.... :-( Har haft hug der men har endnu ikke fået fisk, men spin er vist ret muligt..... *g* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 Måske er det fordi 95% af alle fiskerne fisker med flue... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2006 har også været der en enkelt gang uden held... Hvor fisker i henne nede ved havnen eller oppe af åen? Leon Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites