Jump to content
swoop

FISKERI - Rååen - Naturskøn å, v. Helsingborg

Recommended Posts

Hvis nogen har lyst til en kanon fiske oplevelse i kanon dejlig natur så tag et kig på denne Å: Rååen - Naturskøn å, v. Helsingborg Mega hyggelig Å i Råå, ved Helsingborg. Mange fine og pæne ørreder er taget og findes i åen, ydermere er der bifangster af store gedder, regnbue ørreder m. fl. FISKEKORTSPRISER Dagskort · Vuxen, 120 kr/dag under tiden 1/1 - 29/2 · Vuxen, 100 kr/dag under tiden 1/3- 30/4 och 1/8 - 30/9 · Vuxen, 50 kr/dag under tiden 1/5 - 31/7 · Ungdom: 10 - 17 år, 30 kr/dag, oavsett månad · Barn 0 - 10 år fiskar gratis i betalande vuxens närvaro Årskort · 1/1- 30/9 · Vuxen: 850 kr · Ungdom: 10-17 år 350 kr · Barn: 0-10 år fiskar gratis i betalande vuxens närvaro Information till de fiskande All fångad laxartad fisk skall dokumenteras med längd, vikt, datum och fångstman http://www.salmonic.com/rnf/index.htm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er korrekt at der står det på deres hjemmeside, men jeg har været der 3 gange. 1 gang var med en kammerat som IKKE fisker flue og han tog 3 flotte hav bamser på 40 min lige da vi kom.... Så tænkte jeg som fluefisker at de ville gå amok på min flue men NEJ.... :-( Har haft hug der men har endnu ikke fået fisk, men spin er vist ret muligt..... *g*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites