Guest toft Anmeld indhold Skrevet August 13, 2004 YES, endelig starter Premier League igen!! Er der nogen der vil med på Gloria's i morgen og se Tottenham-Liverpool? Kampen starter kl. 13.45, og adressen er: Södra Förstadsgatan 23b. Perfekt kamp til lige at varme op til festivalen i morgen aften...og også perfekt til at rejse sig fra de kommende udskejelser i aften YNWA Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret August 14, 2004 Hold da op! Jamen lad os bare mødes i baren så.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret August 14, 2004 Det er 40 grader varmt, tror sgu ikke lige folk gider sidder og glo på engelsk fodbold. Nu daffer jeg ihvertfald i kolonihave og drikker kølig hvidvin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret August 17, 2004 Jeg er klar til næste gang! Også gerne hvis folk vil med og se MFF live - det lader jo faktisk til de er ved at vinde mesterskabet! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret August 17, 2004 Jeg er med på MFF !!! Du siger bare til... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2005 Sydsvenskan: http://w1.sydsvenskan.se//Article.jsp?article=10106852 --- Glorias sportbar i Malmö i konkurs 18 januari 2005 Sportbaren Glorias på Södra Förstadsgatan i Malmö har begärt sig själv i konkurs. Skulderna uppgår till över en miljon kronor enligt konkursförvaltaren. MALMÖ. Bolagets företrädare lämnade själva in konkursansökan och i fredags försattes baren i konkurs av Malmö tingsrätt. Restaurangen är stängd, hyreskontraktet uppsagt och de omkring tio anställda har informerats, - Jag har ännu inte fått in alla uppgifter, men skulderna uppgår till över en miljon kronor, säger konkursförvaltaren, advokat Nils-Olof Hallbäck, till Skånska Dagbladet. Övriga företag med namnet Glorias (Lund, kristianstad, Hässleholm och Växjö) samt Glorias Lounge på Stortorget i Malmö berörs inte av konkursen. --- Ja så bliver det nok ikke på Glorias vi skal drikke lidt øl næste gang :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anfield Anmeld indhold Besvaret January 18, 2005 Ja, surt med Gloria's, der er ellers røget mange vaser ned på det sted Heldigvis ligger der en god gammel engelsk pub i nærheden (Davidshallsgatan 21), som hedder Sir Toby's, og det er et cool sted at se bold. Gammel pub stil med nye fladskærme og projektor til at vise bold. Pub'en er ren Liverpool selvfølgelig , med diverse LFC ting rundt omkring, og personalet bærer den rigtige trøje Det er bare et stort sted!!!! FORZA LIVERPOOL FOREVER!!! 18-4 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret January 18, 2005 Findes der slet ikke en support bar for Døllefjelle musse her i byen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret January 20, 2005 Øv bøv Sir Toby er fin nok til Engelsk, men nu står jeg og mangler Glorias til mine Italienske kampe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest stokholm Anmeld indhold Besvaret January 21, 2005 er der ikke en gloria's ved stortorget? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites