Guest toft Anmeld indhold Skrevet July 26, 2004 Mandag den 16. august, er det metaldag på festivalen, hvor bl.a The Forsaken, Soilwork og Misteltein spiller. Evergrey, Debase og Totalt Jävla Mörker spiller også, men det er for mig lidt mere sekundært. Alle seks spiller på skift mellem Bastionen 1 og 2 fra kl. 18.00 af. Nu har jeg jo før prøvet at finde nogle metal hoveder her i Malmö, eller bare nogle skabs-metal hoveder, men det er vist ikke lige sådan.. Men hvis der er nogen der har lyst, eller er kommet i tanke om at de har lyst, til at mødes over et par fadøl og gratis musik, samt nyde aftensolen, så meld da lige ud her i tråden ik? Jeg kommer da i hvert fald i byen en del af dagene, men mandag er da musik-mæssigt den eneste dag man kan få flag på. Nåh, jeg ser frem til dagen... Ronni, Totter, Persson? Anyone?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ronni Anmeld indhold Besvaret July 27, 2004 Jeg er klart på! Nu er håret jo ikke så imponerende her på mine gamle dage, men så må vi jo have fat i nogle parykker så vi kan headbange med stil! //Ronni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret August 2, 2004 Det er desværre ikke 100%, men relativ tæt på det. Vil i hvert fald gerne se Soilwork igen! Vi må prøve at rive Gio med også ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2004 m00000hahahahahahahaaaaa *hak host* hahahahaahaaaaaaaa...... Så er der lagt op til fest i provinsbyen *gg*. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret August 16, 2004 Jep, det lykkedes så at blive fire stykker. Og dog, Persson og undertegnede har hver hentet forstærkning fra DK, så vi alt i alt nu bliver seks - Bo og Tony kommer forbi Malmö Vi mødes kl. 17.59 på hjørnet af Norra Vallgatan og Petribron, og dingler samlet til Bastionen. Og ellers mødes vi bare i baren, hvis ikke man kan nå det til dette tidspunkt.. FORZA METAL & BEER!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret August 17, 2004 Jamen det var da hygsomt, men forfanden hvor var det svagt at Soilwork var aflyst Vi ses på KB snarest forhåbentligt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ronni Anmeld indhold Besvaret August 17, 2004 Jepper, fik en cd med hjem med Totalt Jävla Mörkar - de er godt nok nogle vrede unge mænd, men det er ikke energi de mangler.. //Ronni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret August 17, 2004 Super nedtur med Soilwork, som var det største navn af de seks.. Men helt ok (for mig) at når det ikke kunne være anderledes, at det så var Naglfar der kom som erstatning. Blev dog meget positivt overrasket over det lokale Malmö-band, Debase, og deres tre skiver bliver snart tilføjet samlingen Og ellers var det jo generelt bare hyggeligt, sådan med musik, og øl, og glade mennesker!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites