Jump to content
Guest aj

Hygge/bajere på Gasverksgatan 3

Recommended Posts

Guest martin

det var godt du kunne lide det.. vi er jo som sagt altid klar på noget fest.. Men for mit vedkommende ligger det sådan at jeg rejser til Kenya om to weekender og så er jeg væk i to weekender så jeg tror ikke jeg er klar på noget før engang i september hvor jeg også har travlt.. men nu må vi jo se..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest aj

Oi! I lige måde dér til alle. Som altid, en fornøjelse. Også håndtegn til Alex for godt sportsmanship i form af at han havde lyst til at tage turen over og feste med. Med hensyn til steder må jeg nok indrømme at jeg er lidt tændt på at se slagthuset igen. Men det er jo smag og behag - der er jo nok steder at vælge imellem. Nu er spørgsmålet dog et helt andet: hvor træt jeg bliver i morgen? Hjælper jo ikke just at jeg efter en god gang eftermiddagstræning på ny napper en lidt for lang lur ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Det kan siges kort: Jeg blev stiv som en dør! ;o) Måske derfor jeg forsøgte at danse en vis legemsdel af - for bare at holde balancen...hehe. Jeg er en kende ude af træning...tror jeg. Men det var superhyggeligt at se lidt ansigter igen - og forrygende at få stivet sit party-svenske af igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest velocity

Ha ha ja hvor fanden blev du af Gio, pludselig var du forduftet håber ikke du betalte 90 SEK for at gå hjem igen med det samme... Men AJ og jer andre i siger bare til hvis det er Slagthuset vi skal invadere næste gang, nu var det jo sent på natten at vi var der men jeg er frisk nok happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Velo: Det var sgu´ da jer der pludselig var væk!? *g* Jeg drønede rundt en fem-seks gange, for at se om jeg kunne støve jer op - men nej... Så jeg futtede rundt en times tid inde i R&B/HipHop/Moderna-afdelingen og forsøgte at holde balancen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites