Jump to content
Guest aj

Hygge/bajere på Gasverksgatan 3

Recommended Posts

Guest aj

Hej alle, Har lige haft en sludder med Thygesen og vi tænkte det kunne være på toppen med noget hygge og bajere i morgen aften (fredag 16/7). For de der har lyst, tages der imod fra kl. 20 på Gasverksgatan 3.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

hmm.. jeg tror folk er blevet svære at lokke.... der var vist en der i sidste uge, ønskede en fest denne weekend... nu har vi startet en, så kom og vær med.. hvad med toft? eller palle? eller alle mulige andre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest rebecca

Til Thygesen: Det er sku flot du bliver ved med at angere når folk åbenbart ikke kommer, jeg tror du har valgt et dårligt tidspungt, folk skal så meget her på sommeren, ferier, og familie besög som skal passes, men det er sku flot du köre på, godt der er nogle som gör det bliv ved med det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Well...jeg er først hjemme kl 00:30 fra work...ca. Står i og hænger på Skeppsbron på det tidspunkt? ;o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Til Rebecca: Tak skal du have.. men vi er bare nogle festglade mennesker der bor her :-) så vi bliver ved, og hygger for os selv, hvis ikke der er andre der har lyst til at komme :-) Til Gio: nok ikke skeppsbron, måske nærmere lille torget.. Det er der det er bedst om fredagen.. tyckar jag i alla falls..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Jeg tror jeg må lave min egen lille fest når jeg engang kommer hjem - reolen er også næsten lige blevet fyldt op, så måske man skulle "teste" *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Martin, det kræver lidt planlægning. 1 dag før er desværre ikke nok. Der har toft og jeg jo allerede aftalt at drikke noget rødvin. Gi' os lige lidt mere tid...vi er jo gamle mennesker med kalenderen fyldt. Hvornår skal du med ud og køre mc ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

ahh palle.. hold da op.. så kunne i jo bare have rykket stedet, eller inviteret os andre.. det kræver ikke så meget planlægning, men det er da ligemeget, for næste gang ved jeg jo i kan :-) 31/7 husk denne dato!!! Ang. MC så kører jeg næsten hver dag lige for tiden, men jeg kan ikke nå hjem og køre med om onsdagen.. desværre.. Hvad blev det til med Ying?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Thygesen din gamle fest-narkoman: Det var kort varsel i fredags, og jeg gad ikke gå i byen, da jeg skulle være frisk til at gå på arbejde dagen efter (hvilket jeg næsten også var). Den 31/7 er der kryds i kalenderen, men du må snart komme med lidt mere facts? happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

31/7 ser lidt uheldig ud for mit vedkomne. Jeg er enten på ferie eller til Albion's englænder træf på Fyn. Jeg melder pas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

jamen lad os bare lave det helt officielt.. Fest på Gasverksgatan Lørdag d. 31/7. Kom ved 20 tiden, vi fester, drikker, hygger og går i byen på et tidspunkt.. Det bliver kanon hyggeligt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Hej Toft.. det håber jeg da ikke ;-) Jeg har forsøgt at få fat i nogle svenskere og jeg tror da nok at både AJ og Kenneth Hansen(Molnartos) kommer også.. Desuden er Kim hjemme og jeg tror nok der kommer en håndfuld svenskere. Det er bare for at vi er nogle mennesker hjemme hos os, senere går vi ned i byen og så smider vi sikkert de svenskere ind på et af de diskoteker for de "unge" da de ikke er så gamle. Men for pokker, hvem er ikke unge ved siden af Toft :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest velocity

Jeg er ihvertfald frisk på byture i Malmø når jeg lander og er faldet til efter den 1. Oktober Så går vi i byen hvér weekend happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest velocity

Sidder lige og overvejer om jeg ikke bare skulle deltage i løgerne før jeg flytter og dukke op på Gasverksgatan, lørdag så jeg kan se hvad i er for nogle. Problemet er bare at jeg ikke kan finde gaden i krakén, så hvis i/du lige kunne fortælle mig hvor det ligger og evt. et tlf nr?? Alex (velocity)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Det kan du tro jeg kan.. her er eniro's fremfinding af gaden: http://kartor.eniro.se/query?stq=0&streetname=gasverksgatan&streetnumber=3&city= malm%F6&what=map&asearch=1 Derudover tager det 5 min fra stationen. Tlf numre: +46 40 6050020 hvis du ringer fra dansk telefon ellers: 040 6050020 Og dansk mobil: +45 29722679 Og svensk mobil: +46 (0)70 177 4203 Glæder os da til at se en tilkommer.. og fest hver weekend er måske lige i overkanten. Husk din sprut, og tilhørende blandvatten(sodavand).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest aj

Absolut, jeg kommer også! Hiver samtidigt et dansk/svensk par med, som ser frem til at hilse på og fyre den af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest velocity

Ikke fordi jeg mener at det er et problem, men det er af ren nysgerrighed: Hvad ligger aldersgrænsen på til lørdag, og hvilke steder havde i tænkt jer vi skulle invadere disko/bar/værtshus eller hvad?? Selv er jeg 25 år og vi ses lørdag happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Hej Velocity... Jo altså aldersgrænsen hedder de fleste steder 23 eller 25 for mænd.. og for piger 21 eller 23. Der er et par enkelte steder den er lavere endnu. Men uanset hvor vi går hen: Skeppsbron, Hipp, Etage, Slagthuset, Schlagerbaren, Lilla Torg så er aldersgrænsen minimum 25 for fyre om lørdagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kenneth

Hej Martin og jer andre! Jeg kan desværre ikke komme i morgen da jeg skal til 30 års fødselsdag. Men er altid frisk på sådanne arrangementer en anden gang. Godt tur i byen og god fest!! /Kenneth

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Derimod...så er jeg tidligere hjemme fra ferien, så jeg tittar över. Skylder også Toft noget whisky-booze, så jeg napper en flaske Ballantine´s med. happy.gifnej..det er ikke hårvand! *s*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest velocity

Tak for en super fed aften det var hyggeligt. Skeppsbron var klart at fortrække frem for slagthuset, og det bliver ihvertfald ikke sidste gang jeg skal i byen i Malmø inden jeg flytter over Go søndag happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites