Guest martin Anmeld indhold Besvaret July 10, 2004 hmm.. har ikke hørt fra Kenneth.. og zeni mente vi var for få.. sååå vi er nede på 2 sikre og en måske... jeg er stadigvæk hjemme, men den store abefest bliver det nok ikke til.. der kommer nok stadig nogle svenskere.. har dog ikke hørt fra dem endnu. Men jeg forstår godt hvis folk ikke kommer.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret July 10, 2004 Martin...du har ellers lige været i bad!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret July 10, 2004 Så Gio.. ingen drillerier fra dem der aldrig gider være sociale med os andre.. Sidste Update: der kommer en håndfuld svenskere, så lidt fest bliver her da.. og jeg tror også der er lidt mere end en håndfuld hvis vi stikker i byen på et tidspunkt.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest aj Anmeld indhold Besvaret July 10, 2004 Det skal nok blive hyggeligt! Jeg kører nu. Skal forbi en købmand på vejen. Ring hvis I mangler noget (+46 739795992) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest aj Anmeld indhold Besvaret July 11, 2004 Tak for sidst, D'herrer! Det må vi bestemt gøre igen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2004 Hej AJ og Kenneth... Jeg kan kun støtte om det.. så det er helt sikkert en mulighed.. jeg kan løfte sløret for at jeg er i tankerne om en fest lørdag d. 31/7, men men skal lige være sikker på datoen er fri.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites