Jump to content
Guest martin

Fest og fulde farver... eller noget..

Recommended Posts

Guest martin

Hej alle.. I anledning af at Zeni savnede et arrangement, vil jeg da gerne endnu engang lægge lejlighed til noget hygge druk/fest på gasverksgatan på lørdag d.6/7. Dem der har lyst kan jo komme til spisetid og så tryller vi eller måske den lokale.. ellers kan folk komme senere og så drikker vi og ender på enten skeppsbron eller Slagthuset.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

ja ja.. jeg var halv fuld.. eller i hvert fald træt da jeg skrev det.. Straks man prøver at arrangere noget, bliver man hånet for en lille fejl.. det er hårdt.. og hvis ikke det var fordi jeg var så lille og bredskuldret så var jeg da blevet ked af det.. HA!! Hva' så Gio.. kunne du tænke dig at være med og prøve at være sammen med os andre, eller har du en vagt du prioriterer højere end os..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

Martin Jeg kan simpelthed ikke finde på nogle dårlige undskyldninger, så jeg må hellere dukke op. Vi kunne jo lave det til en sammenskudsmiddag hvis vi/I får overblik over ankommende jeg møder gerne op med en røvfuld grønt eller en lækker steg! Jeg har desværre ikke adgang til denne "chat" efter 1600 og ugen ud, så kan du ikke sms'e jeres svenske hjemme nr/sv mobil nr, så ringer jeg fredag. Sms til +45 40 363 274

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Damn! Jeg må som en anden Gio meddele at det gad jeg bare helt vildt godt ellers.... Men jeg arbejder hele weekenden her (om natten, ligsom Gio også altid gør)... Ellers et nice initiativ, sådan med druk og fest der happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Jeg arbejder nu mest sen eftermiddag/aften...men det gør ikke den store forskel, Toft ;o) Og ja...p.m.i.ø...jeg arbejder igen denne weekend. Har allerede forsøgt at få byttet en vagt på søndag - men det er no-go. Især i disse ferie-tider. Er det så nu jeg skal sige "havde det været fredag, så kunne jeg godt"!? *s*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Hmm.. der er ikke den store opbakning denne gang?? nåh.. men det kan jo være fordi jeg lugter.. eller også er det ferie og arbejde.. jeg tror jo selvfølgelig det værste om folk, så det er jo nok ikke pga. arbejde :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

For kort varsel.... Det er jo ikke fordi vi ikke padler i byen, vel ? Og jo .... lidt lugter du vel :o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Hva så Palle.. skal jeg tage det, som at du heller ikke kommer??? Forresten.. jeg skal have copyright penge for de billeder du poster på nettet hvor jeg er med.. det havde jeg da fortalt dig ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest tommy

Der hvor man nu skal i byen bag efter. Er der nogen alders grænse. Kunne godt tænke mig at komme med sammen med kæresten men hun er 21 og jeg 22. Er det noget problem og komme ind så?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Ja ja Gio, men 25+ er for fyre. Man kan jo altid prøve.. ellers så er slagt et godt andet sted og om lørdagen mener jeg faktisk det er 21 for piger og 23 for fyre.. Man skal bare ikke lige følges med mig for jeg er så lille at de tror jeg er under 18.. så jeg skal altid vise id.. Men jeg håber da snart der er flere der kunne tænke at komme.. det er lidt fladt at lave en kæmpe fest 3-4 personer..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest tommy

Jeg tror nu godt kæresten og jeg kunne være intr. Hvad med en fest hvor vi er hjemme hos en så hvis der er problemer med at komme ind i byen ? Vi kunne da også godt ligge lokaler til her på serenadgatan hvis det var..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest aj

Av for den, nu vil jeg ikke misse ud på alt det sjove endnu en gang, så jeg melder mig klart frisk! Hvis nu man er vegetar, så går jeg ud fra at den lokale også trylle den slags frem? Tommy, hvis det ikke går, så tror jeg da de fleste er klar på at vi søger noget alle kan :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kenneth

Endeligt en mulighed for at sætte ansigter på dem der skriver i dette plenum. Jeg kunne da også finde på at dukke op til dette arrangement. Hvad tid er spisetid?? Kl. 18:00? Har ikke haft fornøjelsen at opleve bylivet i Malmö endnu så fint initiativ. Har du et nummer du bor i og sal??!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

se nu sker der noget.. indtil jeg ved bedre er det gasverksgatan 3, 1 sal, der står thygesen, mikkelsen, kristensen på døren. Vi finder på noget fra den lokale.. eller skal det være lidt sammenskuds et eller andet?? Vi kan mødes 18.30 da jeg skal klippes kl. 17 og lige ordne nogle andre småting. Vi forsøger at gå i byen, kommer vi ikke ind finder vi på noget andet. Der er mange hyggelige småsteder i byen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Hej Alle... sjovt nok er der ikke nogen der har bemærket hvor stiv jeg var da jeg skrev den sidste besked.. Jeg påstod i den, at jeg skulle klippes en lørdag kl.17.. men det holder vist ikke.. kommer i mellem 18 og 18.30 så er jeg hjemme.. også hvis i kommer før, men lad os nu holde os til fakta.. jeg har talt: Zeni Tommy H + 1 AJ Kenneth Hansen og mig selv ialt 6 mennesker, og så kan det være jeg inviterer nogle svenskere..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest tommy

Ahh Pis osse. Hvorfor læste jeg forkert... havde set det som værende næste weekend og ikke nu her den 10sad.gif Jeg er ikke hjemme denne weekend nemlig.. RØV!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Jamen det er jo super.. så er vi nede på Kenneth Hansen Zeni Aj og mig selv.. Drenge.. ud af busken.. er i stadig friske?? jeg har muligvis skaffet nogle svenskere til at kigge forbi.. også nogle piger.. ved dog ikke helt hvilken aldersgruppe vi snakker om, for så godt kender jeg ikke ham svenskeren.. men mon ikke det er godt nok alligevel.. hvis vi alligevel bare skal i byen senere..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Altså i kan gøre hvad i vil, men dørene er åbne her hos mig denne weekend, og jeg regner med dem der har meldt sig.. næste weekend kan jeg ikke ellers havde jeg nok arrangeret det der istedet for.. Jeg kunne dog godt tænke mig lige at høre fra de andre gutter der har meldt sig til.. bare for at høre vi har en aftale..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest aj

Jeg er klart på! Jeg kigger forbi ved aftalt tid. Nu skal jeg bare finde den nærmeste systembolaget, så jeg kan gøre et rigtigt omvendt røverkøb ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites