Jump to content
Guest martin

EM 2004 18/6 Danmark - Bulgarien kl. 18

Recommended Posts

Guest totter

Den skal bare blive 2-2 for hårdt! Det eneste der gør at den ikke bliver det, er at jeg har smidt penge på det happy.gif Hvor mange kommer ned i Folkets park?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Vi er også klar.. men da vejret ikke ser så godt ud, skal vi måske have en backup plan??? vi lægger gerne lejlighed til igen, men lad os bruge det som en backup plan..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Alright...Lad os skrives ved tirsdag eftermiddag. Så kan vi lige beslutte om vejret er for latterligt. Men so far, så lad os sige klokken 20:15 foran hovedindgangen, til folkets park, som er den ud mod den store gade. Men pisser regner det, så kig lige her igen... Vel mødt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest spiff

Der er kun plads til 1500 mennesker.. Quote> "Den 12 juni - 4 juli blir det stor EM-fotbollsyra i Folkets Park när Far i Hatten spänner upp storbildskärmen. Stället har 300 sittplatser under tak och sammanlagt finns plats för 1500 glada fotbollsdiggare"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

spiff: ja og? mener du der ikke kommer så mange, eller mener du: tror i selv i kan få en plads? Tak for sidst :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest spiff

Jeg mener det måske er lidt optimistisk at mødes 20:15 og få plads? happy.gif Og selv tak..! Tror jeg glemte min paraply da jeg smuttede tidligt...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Men kan vi få en mandetælling på hvor mange der skal med? Også hvis vi skal være hos os.. vi er selv 7 ialt, totter, Toft?? andre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Jesper... det er helt fair, hvis du ikke vil være sammen med os andre. Du behøver ikke kalde det arbejde. Jeg overvejer lige situationen... jeg skal dog ikke arbejde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

Jeg stiller op med to stk, undertegnede og påhæng ....suk :-) Men har ikke adgang til sunddebat efter 1700, så hvis en gider sms'e den endelige afgørelse, hvis noget ændre sig efter 1700. 40 363 274 (dansk)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Jesper: vi griner ikke af dig.. vi føler for dig, at du har så krævende et job at du ikke har tid til at have et socialt liv der hvor du bor ;-) Zeni: jeg skriver til dig, når vi har besluttet os for noget. Spiff: var du ikke i Stockhom og være kærestetrofast? Men fedt du vil komme.. tag endelig svenskeren med.. så jeg kan få nogle kontakter til sygeplejerskolen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest spiff

Nix.. Flyver først derop torsdag - Kommer hjem igen søndag. Hun tog toget lørdag morgen (derfor jeg gik tidligt fredag), og kommer først hjem om 2-3 uger. Jeg hører hende om sygeplejerskolen! happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Med tanke på dagens regnvejr, så gider vi ikke tage i Folkets Park, men er frisk på et andet alternativ. Gasverksgatan ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

som tidligere skrevet så er Gasverksgatan 3 åben for afholdelse af fodbold arrangement... igen ;-) Men jeg håber nu stadig selv på godt vejr for det ville være for cool at stå og råbe efter svenskerne når vi scorer til 2-0!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Nåh nu kører jeg fra arbejdet og jeg kigger herind igen ved ved 19 tiden... og så ser jeg hvad beslutningen er.. lige nu er vejret godt nok til at jeg vil stå dernede.. derfor er mit bud.. ja lad os gå ned og vise de svenskere at vi er bedre til at juble end de er.. og at vi kan tage et evt. nederlag med oprejst pande..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Tja... Carsten, Da jeg boede i Irland holdt jeg med danmark...Da jeg boede i Holland holdt jeg med Danmark.... Selv da jeg boede i Thailand og den Domnican Republic, så holdt jeg med danmark.... Jeg kan ikke lige se hvad der skulle få mig til at holde mindre med Danmark, bare fordi jeg bor i Sverige ;o) he he ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites