Guest martin Anmeld indhold Skrevet June 9, 2004 Ja.. nu har jeg så oprettet en ny tråd.. dette gør jeg i den ånd at vi, på Gasverksgatan, gerne vil invitere til Landskamp fest.. Vi forestiller os at folk kommer kl. 17 med deres mad. Kan være pizza, pasta eller lignedne.. Hvis man vil låne køkken kan det lade sig gøre, men hvis alle skal det, skal det vist organiseres. Kampen starter kl. 18 fra DR1 og vi skal selvfølgelig være klar der. Folk kunne jo medbringe lidt drikkevarer (læs: ØL, sodavnd eller SPRUT) og evt. snacks... Vi påtænker at gå i byen senere. Dog kunne det nok også være interessant at se kampen bagefter mellem Sverige og Italien.. Folk må meget gerne lige skrive om de har tænkt sig at komme.. Mvh. de to der er hjemme 18/6 på Gasverksgatan 3 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret June 11, 2004 Hej Martin Jeg kigger gerne forbi jer så vi kan fejre, at Danmark samlet har 6 point efter kampen :-) Mad! en øl svarer til et halvt stykke rugbrød har jeg lært, så det må bare blive nogle klapsammen madder. Zeni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret June 11, 2004 Jeg skal nok være der omkring kl. 17... Medbringer selv mad i form af en pose Tuborg, som jeg skyller ned med en flaske vodka... Og så er jeg ellers klar til for 2. gang i næste uge at se både Danmark og Sverige køre sejre hjem! Og Skeppsbron-finten efter fodbolden er slut, den kan jeg også kun tilslutte mig (har fået lov af min bank) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret June 11, 2004 Jeg er også klar... Hvis jeg skal ha' varm mad, så må det være glögg (eneste varme ret jeg kender med alkohol).... Skeppsbron ?? Uhmm.... Jeg er jo VIP member :o) (dette skyldes jo nok også Toft's og Spiff's forbrug i baren) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2004 Hvad med Irish Coffee ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret June 11, 2004 Det er rart at se folk er klar.. det glæder os.. vi skal nok få en hyggelig aften.. hvad angår maden, så lyder det til at en fredag aften lever de fleste af flydende kost.. hvilket jo også er fint nok.. Hvad angår videre festen så er vi mange der er klar :-) lige på en lille skeppsbron tur.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret June 11, 2004 Martin, er du gammel nok til Skeppsbron ?? ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret June 11, 2004 Palle...ikke drille den unge mand! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret June 11, 2004 Palle: Jeg er fyldt 25 så jeg mener jeg er gammel nok, og jeg tror også jeg er ved at nå til den konklusion at alle de små tøser på diskotekerne nok ikke lige er mig.. men hvad pokker for en aften.. nåh hov.. det var de GAMLE vi snakkede om.. du har ret Palle jeg er ikke lige så GAMMEL som du jo er... men mon ikke vi kan drikke en kasse øl og lidt sammen alligevel :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret June 11, 2004 Ja, alderspræsidenten er jo VIP'er nede på Skeppsbron, med "eget hjørne" endda!! Så det er bare med at mænge sig med Palle i baren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret June 11, 2004 Hahaha.... ja, det skal sgu' nok gå godt med at "mænge" sig med Palle Hansen.... Nå ja...det er jo ikke min skyld at jeg er vip'er (ikke at det har nogen betydning, udover lidt rabat og bord) .... Mon ikke det nærmere skyldes vores fælles indskydelse af kapital i deres foretagende ??? Vi kan vel snart købe skidtet til nedrivning ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret June 14, 2004 Lyder som et seriøst arrangement. Jeg er med på lidt bold og en tur på Skeppsbron! Slæber nok 1-2 andre Danskere med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret June 14, 2004 Som lille opsamling vil jeg lige summe op hvor mange vi er: Gasverksgatan = 2 Zeni Toft(som aflyste andet arrangement for at være sammen med os andre.. super gået) Palle(alderspræsidenten) Spiff + 1-2 andre danskere.. Ialt 7-8 personer. Ang. mad, så står folk stadig selv for det, men det lød jo som om de fleste skulle have den flydende føde.. Folk kommer drysende som de selv vil, men forvent ikke at døren bliver åbnet før 17, og efter 18. Måske i pausen, hvis man er heldig. Thygesen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret June 14, 2004 */me kigger på vagtplanen*.....-grrr- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret June 14, 2004 Hov jeg glemte lige vi selv havde inviteret en 4-5 stykker.. så vi bliver lige pludselig: 12-13 personer foran vores fjernsyn.. vi håber det kommer til at gå godt alligevel.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret June 14, 2004 Il Presidente er klar og flyvene !!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret June 14, 2004 Hvem er Gio??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret June 14, 2004 Jeg tror det er en eller anden tosse der forvilder sig herind engang imellem.. og dog.. jeg mindes at have hilst på en person der kaldte sig det.. hmm.. nej jeg husker nok forkert.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret June 14, 2004 ...hvad faen laver jeg lige herovre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret June 15, 2004 Jeg kan slet ikke få hænderne ned over DK og SE! Håber så meget det flasker sig at vi på tirsdag kan spille X også går begge hold videre. Det er en mini chance for jeg kigger forbi ved en 2-3 tiden, er I alle gået i byen så? Ellers ses vi tirsdag! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret June 16, 2004 Ja, vi ses på tirsdag Totter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret June 17, 2004 Mht. på tirsdag. Jeg havde forstået det sådan at Folkets park afholdte arrangementet, men det er vist en restaurent i parken der gør det. Jeg er derfor rimelig sikker på vi ikke selv må tage øl og sådanne ting med. Og så har vi jo også vejret, hvis det ikke er bedre end det er pt, så det måske meget godt at have en backup plan og jeg kan ikke anbefale min 19" og enlige sofa Hvad siger I? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret June 17, 2004 øv øv, surt at man ikke længere bor i s... har i plads til en ex-svensker??? Og evt. nogen der vil låne en sofa ud, i tilfælde af træthed;) Har da også en kanon projektor, hvis der er! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret June 18, 2004 Der er altid plads til en til.. så du skal være velkommen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest aj Anmeld indhold Besvaret June 20, 2004 Jah, det er naesten lidt for spaenene nu som stillingen er ... De sidste to gange har jeg maattet maelde pas til at debutere til et arrengement (job). Men om der fortsat er plads paa tirsdag er jeg paa! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites