Jump to content
Guest nikolaj

Housewarming d. 26/6 2004

Recommended Posts

Guest nikolaj

Hermed inviteres til Housewarming i Valby i vores ny lejlighed. Det bliver noget med Grill & Rundbold i den nærvedliggende Vigerslevparken happy.gif Medbring selv mad, drikke og godt humør! happy.gif Adressen er: Vigerslevvej 305 2500 Valby Gaver modtages med glæde, men venner og bekendte modtages med 1 stk. Øl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Når nu der ikke står nogen dato på invitationen... han man vel bare blive hos dig hele ugen og feste igennem ikk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Der var egentligt heller ikke noget jeg hellere ville end at kigge forbi, men jeg er Nordpå i Skåne den dag. Har rodet mig ud i noget som jeg ikke kan trække mig ud af igen. En anden gang Vincent. Det er jo også din tur til at bage kage ikk? Høhø... Thomas O. www.p8ball.dk // www.silverhorde.nu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

Thomas, den dag du bager kage, så skal jeg nok også gøre det. Men da jeg næppe tror på at du bagte kagen sidst, så må jeg overlade tjansen til Ann happy.gif ... høhø (selvom det nok er mig der ender med at gøre det alligevel *GGG*). Nå, men sidste tilmeldingsfrist er d. 18/6 har min kæreste fortalt mig. Tilmelding via mail da vi er i Jylland denne weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

*snip* (selvom det nok er mig der ender med at gøre det alligevel *GGG*). Hvem sagde tøffel-helt ??? hehehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites