Guest toft Anmeld indhold Skrevet May 27, 2004 Det har sgu været et tamt år i Kulturbolaget indtil videre... Og det lader heller ikke til at der er mange i Malmö der er til øl og live-musik (nej, det er ikke disco)... Så derfor: Er der nogen her på Sunddebatten der skal til koncert i Helsingborg den 17. juni (dagen hvor byen bliver lavet om til HELLsingborg )..?? Malevolent Creation, Dying Fetus og Severe Torture + lidt support spiller i Piren, og det koster 195 sek. - rimelig billigt med tre klasse bands på en herlig torsdag Nu kommer det dumme spørgsmål: Er der nogen der er friske i Helsingborg? Eller evt også nogle af de hidtil ikke-eksisterende anti-discohjerner herfra der vil med? Kommer selv med tre venner fra dk, men vil da gerne skåle og bange med andre herfra hvis nogen alligevel skulle kigge forbi Billetter: http://www1.ticnet.se/EventList?eventSubGroupId=GOT7372.588287&rowsPerPage=null& Malevolent Creation (USA): http://malevolentcreation.cjb.net Dying Fetus (USA): www.dyingfetus.com Severe Torture (NL): www.severetorture.com "Silence speaks louder than words" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2004 Ermm...disco´en døde for mange år siden, Toft! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret May 28, 2004 Gio: Jeg ved godt disco'en var dødfødt, men det er der åbenbart mange der ikke har lagt mærke til Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret June 11, 2004 VIL DU BARE FUCKING RENDE MIG I R....!!! Øv, så er hele Europa-tour'en blevet aflyst pga den europæiske booking agent har fucket det hele op!! PIS, PIS og atter...... :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2004 Først "Puden"...og nu dette! Hvad skal det dog ikke ende med!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret June 11, 2004 Jep Gio, det er ren nedtur her i øjeblikket, men heldigvis vælter jeg da ikke rundt i et sindsygt høfeber-anfald.... Sådan hvor ens øjne er hævet fem gange op, og de står i vand hele tiden samtidig med de klør af helvedes til aaarggh altså, og snottet pisser ud af hornet, og man nyser 823 gange i timen døgnet rundt, og man overvejer at hoppe ud foran toget nede på Svågertorp, i stedet far at tage det på arbejde.... Heldigvis er det ikke sådan lige pt, eller siden i tirsdags..... HOLD DA KÆFT HVOR ER JEG TRÆT AF DET :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites