Guest martin Anmeld indhold Besvaret June 6, 2004 Hej alle.. Vi vil meget have de BBQ steaks der også var med i tilbuddet.. dem kunne vi da godt lide.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret June 6, 2004 Martin & co: Hvilken størrelse? Pride of Gloria´s: The Classic BBQ Steak, 175g, 129:- 250g, 149:- 400g, 229:- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret June 6, 2004 For god ordens skyld, så er de 9 pladser der er booket/tilmeldt til den 14/6 her: Palle Martin Thygesen Kim Keller Lars Lynge Zeni Spiff Anders Dahl Toft Så ved alle det FORZA DANMARK OLÉ OLÉ OLÉ (forsøger jeg så dagen derpå)......tsk-tsk! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret June 6, 2004 Vi vil gerne have denne her: Pride of Gloria´s: The Classic BBQ Steak, 250g, 149:- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dahl Anmeld indhold Besvaret June 6, 2004 Jeg er også på en Pride of Gloria´s: The Classic BBQ Steak 250g til 149,- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret June 7, 2004 Vi vil gerne have denne her: Pride of Gloria´s: The Classic BBQ Steak, 250g, 149:- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret June 7, 2004 Den er jeg også på.... Steak 149 kr Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret June 7, 2004 Jamen, det ser jo perfekt ud, så er vi næsten i mål med bestillingerne. 6 x BBQ (250 gr) indtil videre.... Lad mig lige genopfriske, at netop denne ret, er det samme som deres "Bronsmeny" og der var en del af jer der pev over prisen på Glorias "Guld, Sølv og Bronsmeny'er" i sidste uge?!? Nu har jeg så brugt en helvedes tid på at få det som vi ville have det, og så fanme om 2/3 ikke vælger deres "Bronsmeny" alligevel.... Nåhja, som danskere skal vi jo lige brokke os, for at få det som vi vil have det tsk-tsk... Det er ok med mig drenge, men altså helt ærligt ik? Jeg tror jeg kender en der bliver peget fingre af senere idag, når jeg forlader Glorias efter at have været dernede, og forudbetale for vores mad OK, men sådan kan det jo gå, vi ses om en uges tid til Bronsmeny og mange kolde fadøl, og et super-oplagt dansk landshold (det så vi jo bl.a. i lørdags øøøh).... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret June 7, 2004 Det kan godt være jeg er dum, men deres bronze menu koster 159 (uden fadøl) og vil bestiller nu PRÆCIS det samme til 149.... hvorfor skal man betale 10 kr mere for nøjagtig samme vare ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret June 7, 2004 Jeg går ud fra at det er fordi vi deltager i det EM-arrangement de laver på de dage hvor Sverige spiller (hvilket Sverige gør den 14/6 kl. 20.45 - lige efter Danmark-Italien kampen). Vi har som deltagere der har forudbetalt, fået reserveret bord og 9 siddepladser på Glorias. Om de tager et skjult gebyr på skide 10 sek for at folk kan sidde ned hele aftenen, eller hvad det er - det er da pisse ligegyldigt! Palle din gamle røver, du skal da ikke fortælle mig, at det er de sidste 10 sek der gør forskellen på om det er dyrt, eller acceptabelt!?! Fatter altså ikke helt folk der skal vende pungen syv gange, for at spare et par kroner, før de bestiller noget mad, for derefter at købe fadøl for 500 sek... :-/ Nåh, nu fik jeg alligevel hældt det ud, som jeg ellers var så glad for at jeg undlod i forrige indlæg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret June 7, 2004 De 10 kr betyder ikke noget... Undrer mig bare over at de tager 10 kr mere, til sådan et arrangement, hvor man jo bestiller i forvejen. Altså, lige præcis sådan en aften, ville man da forvente at en menu (guld, sølv eller bronze) da netop skulle være et tilbud ?? Nå, fuck det... lad os nu bare få nogle øl Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret June 8, 2004 Til info er det aftalt med Gloria's, at vi har bestilt bord + 9 pladser. Mad: 6 x BBQ (250 gr) til 149 sek, og 3 x Chicken burger til 96 sek. VI BETALER HVER FOR SIG DERNEDE PÅ MANDAG Vel mødt fra kl. 17.00 af, og husk at komme i god tid, da der er kick off kl. 18.00 - og man skal jo lige have installeret sig med et par vaser ...Og husk nu også at der er to Gloria's i Malmö, og vi er at finde på den store af dem, på Södra Förstadsgatan 23!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret June 9, 2004 Så er der en artikel i dagens Metro om lige præcis Gloria's, og deres gode tider de går i møde her når EM starter. Der er fuldt booket op nu til sveriges 3 indledende kampe.. Så det bliver ligsom "Find Holger" på Gloria's, når man skal finde bordet med de røde trøjer, blandt det store blå/gule inferno Nu tager I andre vel også jeres hatte, halstørklæder, romerlys, bat, knojern osv med.... Eller bare den røde trøje ik? Artiklen om Gloria's i dagens udgave af Metro, kan findes her på dette link i pdf-format (på side 7): http://www3.metro.se/content/acrobat/skane/SEMMA_20040609_A_Metro.pdf Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret June 17, 2004 Lige for at slutte tråden her af, så kan det nævnes at vi ni gutter der troppede op på Gloria's, havde et super godt arrangement. Efterhånden som der blev fyldt op med svenskere under Danmarks kamp, kneb det dog lidt med at få serveret kolde fadøl i samme tempo som de forsvandt.. Men efter lidt venlige hentydninger, så fattede personalet hvad der skete, og der var ingen problemer på den front resten af aftenen. Vores mad var også en god ½ time forsinket, og selv om vi alle var mega-sultne efter Danmarks opvisning (og Totti's skandaløse opførsel), så gjorde det nu ikke så meget, vi havde det ok alligevel Der sad i øvrigt tre italienere for sig selv oppe i baren med deres små espresso'er, de sagde ikke meget hele aftenen. Men i 2. halvleg måtte de trods alt prøve kræfter med en fadøl hver for at dulme deres nerver, da de indså at 0-0 nok var det bedste de kunne håbe på hehe Det havde selvfølgelig været sjovere hvis der var flere der havde tilmeldt sig arrangementet, men det kan jo være det sker en anden gang. Persson regner vi med fremover, både pga hans evner til at indtage øl i samme tempo som os andre, og også fordi han er nabo til Gloria's, men nu allermest fordi Persson har fundet ud af at det er de 11 røde han skal holde med FORZA DANMARK (og Sverige)!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites