Jump to content
Guest toft

EM 2004

Recommended Posts

Guest toft

Er der nogen der er frisk på at se Danmark-Italien, mandag den 14. juni (tror det er fra kl. 18, kick off kl. 19 - correct me if I'm wrong)..? Hvis kampen evt bliver vist på den store sportspub (som jeg ikke lige kan huske hvad hedder), som optakt til Sveriges kamp lige efter vores kamp, så kunne det jo være for stort at se den der happy.gif Eller hvis nogen har lyst til at lægge stue til, kan man jo sige til... Men er selv mest til fadøl og storskærm happy.gif Jeg regner da i hvert fald med at Totter blir den første der giver respons her, og ellers at så mange som muligt har lyst til at være lidt sociale.. ..og så SKAL der bare være en pub der viser Danmark her i Malmö ;-) Kom nu drenge; sommer, øl og bold - hva' siger I??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Jeg har vagt på det tidspunkt...så medmindre der sker ændringer, så er jeg ikke på. (og ja..jeg er ved at være meget træt af at melde fra til så meget efterhånden...tro mig!)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest sanni

Og således afskrev Toft os piger, der faktisk godt gider se fodbold! sad.gif Heldigvis kan jeg ikke pågældende dag, ellers havde jeg betragtet det som en alvorlig diskrimination ;) Håber I får et hyggeligt arrangement alligevel..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Sanni: Aldeles ikke, det ved du da jeg aldrig kunne finde på! Nåh, men så for ikke at skabe forvirring... Kom nu PIGER og drenge; sommer, øl og bold - hva' siger I?? happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og således afskrev Toft os drenge, der faktisk godt gider drikke øl !! (men som ikke tænder synderligt på 25 gutter fordelt på 3 hold, involverende 2 mål, 1 bold og et par flag - jeg holder altså med det hold med de tre sortklædte herrer på)!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Persson: Aldeles ikke, det ved du da jeg aldrig kunne finde på! Nåh, men så for ikke at skabe forvirring... Persson du skal kigge under tråden *Fika i Malmö* og der er der så plads til alle (også dem der ikke gider bold, men kun dressur-ridning og synkron-svømning) happy.gif Det er alligevel også syv måneder siden nogen har taget initiativ til noget i den tråd tsk-tsk... Men kig da forbi alligevel den 14/6 Persson, det er da trods alt noget med fadøl og glade mennesker ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Jeg er allerede lovet ud...Men jeg prøver at hive lidt folk herover, jeg vender tilbage senere! Godt initiativ!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

"Hej...det er Gio... Er det totters kæreste!? Ok...davs. Øh...jeg ville bare høre om vi andre måtte se totter snart? Ja...ja...al´så, bare sådan til en gang pool eller...hva´?...nej nej..POOL! ..Ikke p**. Ja...bare sådan en aften...eller noget... Ja ja...selvfølgelig er du da velkommen! ...ok...han er allerede lånt ud!?...k...men så næste gang, da?" (Ren fis og ballade...no pun intended! Men-ehh Totter...gemmer du dig??)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Hehe. Jeg syntes faktisk det var initiativerne her der var lidt døde, men måske er det mig selv. Jeg prøvede dog for en måneds tid siden at stable lidt brætspil på benene, men det var mildt sagt en fiasko. Har først lige for 2 minutter siden sendt mails rundt, men regner med at jeg er frisk. Hvis det skal være syntes jeg dog vi skal give den hele armen, og vælte ned på Glorias, bestille bord, spise lidt lækkert og så ellers vælte øl ned og se på en af de 5 skærme happy.gif Men ellers kan det jo være de smækker en stor skærm op på stor torget eller noget! ;) Oh ja også ellers tillykke med mig i torsdags ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Hej alle.. os fra gasverksgatan er da også friske.. i tilfælde af andet vil vi gerne lægge stue til.. Jeg ved at der bliver storskærm i folkets park til de svenske kampe, men om det kun er til dem.. det ved jeg ikke.. men der skal vi helt sikkert ned og se Danmark-Sverige..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Hep-hep Totter, det var Glorias, som jeg tænkte på skulle være stedet hvor vi mødes og drikker Danmark til sejr over spaghetti-drengene. De viser Danmark-Italien fra kl. 18.00, og Sverige-Bulgarien fra kl. 20.45 mandag den 14/6. Jeg er HELT KLART på Totters idé med bordbestilling, lidt mad, og fadøl i lange baner happy.gif Men vi skal vel så snart til at rykke efter et bord, da der nok bliver temmelig crowded næste mandag.. Hvilket vel også betyder, at sidder der nogle derude og godt kunne tænke sig at deltage, men af den ene eller anden grund ikke melder sig til, da man ikke kender nogen, jamen så er det her en mulighed for at møde nogle nye ansigter (og drikke nogle øl).. KOM NU OG MELD JER TIL INDEN DET ER FOR SENT!! happy.gifwww.gloriassportbar.se

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Hej Tofte toft.. Os tre fra Gasverksgatan er med på et bord med spisning og det hele.. såååååå er du manden der ringer og bestiller her snart??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Godt, jeg ringer i morgen og booker et bord, til det antal som har tilmeldt sig her i tråden. DEADLINE FOR TILMELDING BLIVER TORSDAG DEN 3/6 KL. 14.00 - så skriv jer på inden da, hvis I vil sidde sammen med os andre. Grunden til at det bliver i morgen jeg ringer, er at jeg er i DK fredag-søndag, og nok ikke lige får mulighed for at komme på nettet og derefter ringe. Så vidt jeg lige kan se, er vi indtil videre: Toft Palle Martin Thygesen Kim Keller Lars Lynge Zeni Spiff Og evt Totter med slæng - hvad bliver det til Totter? ....I morgen kl. 14.00.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

14-6-2004 18:00 Danmark - Italien 14-6-2004 20:45 Sverige - Bulgarien Desværre kan jeg ikke være med til den første kamp :/ 18-6-2004 18:00 Bulgarien - Danmark 18-6-2004 20:45 Italien - Sverige Men her kan vi jo lave noget af en bytur oven i hatten! Fredag og fodbold = happy.gif Glorias eller Thygesen & Co eventuelt? 22-6-2004 20:45 Italien - Bulgarien 22-6-2004 20:45 Danmark - Sverige Denne her skal jo ses her! Lad os tage den på storskærmen i folkets park og så trille over til mig - jeg bor cirka 5 min væk. PS: Hardcore tidsfrist der Toft happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

OK, drenge hør så her!! Jeg har stort set haft fat I jer alle i løbet af dagen her (undtagen Zeni og Dahl). Problemet har været at alle stort set regner med at det er gratis, eller i hvert fald at arrangementet er for dyrt på Gloria's. Nu har jeg gennem hele dagen her forhandlet (via emails) med Mia nede på Gloria's, og fortalt at når vi kommer så tidligt, og køber bajere i lange baner til de lukker, så må vi finde på et alternativ end deres tre menuer. Derfor er det nu blevet til, at vi har et booket bord til 9 fra kl. 17.00 til de lukker, og at vi alle skal købe en ret fra deres normale menukort De betinger sig dog at vi max bestiller tre forskellige retter, hvilket vil sige at vi selv kan vælge tre vilkårlige retter fra deres normale menukort, og bestille ud fra de tre retter. Det er fordi der bliver mega travlt i køkkenet den 14/6, og det vil derfor hjælpe dem enormt at der kan laves flere af den samme slags ret til os ni danske gutter - og det synes jeg er helt fint, da jeg ikke havde regnet med at de gik med til mit forslag. Og jer som synes det var meget dyrt, må da være tilfredse nu (ellers giver jeg fanme op)..... ;-) Så vi skal bare finde tre retter, og så finde ud af hvem der vil have hvad?? Jeg foreslår at I alle inden på mandag kl. 10 her giver til kende hvad I kunne tænke jer at indtage af fast føde den 14/6, og så dingler jeg ned og lægger ud for jer alle på mandag (da vi SKAL forudbetale vores mad/arrangement senest på mandag). Kig ind på det link jeg har lagt tidligere i tråden, og tjek "meny" på Gloria's website, og find noget I kunne tænke jer. Skriv jeres ønsker her i tråden, og er der 9 forskellige ønsker på mandag, så er det uheldigt. Og dem som ikke har meldt ud inden mandag kl. 10, dem bestiller jeg noget til (og så må man være tilfreds med det) Nåh, det er trods alt min lillebrors 18 års fødselsdag idag, så nu vil jeg lige lade dette ligge for idag, og så knappe mig en pilsner op.. God weekend!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Tiger Burger, 99:- Bacon, Tigersås. Bacon, Tiger sauce. Jeg aner ikke hvad det er....netop derfor vil jeg prøve denne... andre forslag ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Jeg er ikke til fisk.... Spiser af princip ikke ting fra mit kontor ! Spareribs & burges lyder fint for mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites