Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret August 31, 2007 Jep... Tja jeg skal ikke noget, så jeg er frisk:th2: Samme her :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 31, 2007 Så book da banen for helvede da!!!!!!!!!!! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2007 Så book da banen for helvede da!!!!!!!!!!! :) Enig... ring og hør om vi kan booke banen og så lav en tilmeldingsliste i kalenderen... Jeg er også klar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2007 Haalloooo kold vand i blodet:rolleye: hehe Jeg har sendt en mail om der er tid lørdag d 15sep kl ca 13 ??? :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2007 Haalloooo kold vand i blodet:rolleye: hehe Jeg har sendt en mail om der er tid lørdag d 15sep kl ca 13 ??? :th2: Ville nok ikke satse på mail, hvorfor ringer du ikke bare? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2007 den eneste tid de har er lørdag d 15sep kl 17........og jeg vil altså IKKE stå for det hele, har ligesom nok herhjemme med 2 små børn:rolleye: så nu er dato og tid fundet, så må en anden tage over. Og jo det gik fint med at maile dem.;) Hej, Tidigaste lediga tid är kl 17.00. Passar det? Snabba hälsningar Jörgen Lundberg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret August 31, 2007 Forståeligt nok den eneste tid de har er lørdag d 15sep kl 17........og jeg vil altså IKKE stå for det hele, har ligesom nok herhjemme med 2 små børn:rolleye: så nu er dato og tid fundet, så må en anden tage over. Og jo det gik fint med at maile dem.;) Tidigaste lediga tid är kl 17.00. Passar det? Forståeligt nok, men er det ikke blot at bekræfte bane-ejeren pr. mail (sikre tiden) og efterfølgende gøre et nyt opslag under "Arrangementer", hvor du klipper en tekst vedr. dag og tidspunkt ind. Interesserede tilmelder sig så direkte i den nye tråd, hvorefter vi torsdag eller fredag bestemmer os for, hvorledes arrangementet skal foregå (GP what ever) ift. antal interesserede... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2007 Banen er booket. Hej, Ni är inbokade kl 17-18 för ett Daytona GP för ca 10 pers. (minimum 8 deltagare) Priset blir 500:- / deltagare Ni bör vara hos oss ca 30 min innan för omklädnad och teorigenomgång. Välkomna! Snabba hälsningar Jörgen Lundberg Så må en af jer andre lige sætte en tilmelding op !!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2007 Æv der kan jeg ikke - skal spille kamp - men håber det bliver godt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret August 31, 2007 Jeg sætter en tilmelding op Banen er booket. Så må en af jer andre lige sætte en tilmelding op !!! Er hermed sket Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites