Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 Kom med en dato og jeg vil aflyse min egen begravelse for at deltage:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 Jeg er også klar........:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 Også her! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 Hvilken type arrangement? www.lockarpsgokart.se Hvad type skal der køres? - Monza/Daytona/what ever? Jeg stiller nok med 3 mand... Daytona: Grupper från 8-14 personer. Ni börjar med att bekanta er med bana och gokart under en träningskörning. På det följer två stycken kvalheat med startordning efter s.k. "Engelsk lottning". Sammantaget resultat från båda kvalheaten ger startordningen i finalen. Slutligen den stora FINALEN. Medaljer till 1:a, 2:a resp 3:a. Pris: 500 kr per deltagare. Tidsåtgång: ca 1 timme Monza: Som Daytona fast för 15-28 personer. Kvalheat med flera grupper. Sedan följer en B-final innan de 14 snabbaste gör upp om segern i A-FINALEN. Medaljer till 1:a, 2:a resp 3:a. Pris: 500 kr per deltagare. Tidsåtgång: ca 1,5 timmar Drop in: Drop In körning 10 min - 120 kr. 20 min - 200 kr Om ni är en grupp såsom en svensexa, möhippa eller ett företag så kan ni boka banan för er själva. Vi kan då sätta samman olika arrangemang för er. (Priser se Arrangemang). Eller kontakta någon av oss: Drop In körning kan inte bokas. Vi har Drop In körning varje dag då vi inte har bokningar. Ring gärna innan ni tänker åka för att kolla bokningsläget! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 Kom med en dato og jeg vil aflyse min egen begravelse for at deltage:th2: Bare synd at ham i juve trøjen kører foran dig hele tiden......:p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 Skal vi ikke lige sætte os fast på en dato og det skal være snart inden de lukker for i år..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 Lukketid? Skal vi ikke lige sætte os fast på en dato og det skal være snart inden de lukker for i år..... Hvornår lukker de af for sæsonen? Jeg kan ikke den 2. september - dér er der skandinavisk Porsche træf på Anderstorp, hvor jeg er med ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 Jeg kan ikke se det på siden, men ring og hør dem ad.... Öppettider Öppettider under våren -07 Tis, Tors, Fre 15.00 - 20.00 Mån, Ons STÄNGT Lör, Sön 15.00 - 20.00 Vi tar även emot bokningar utanför normala öppettider om önskemål föreligger. Dock ej under MAK´s träningstider Motorklubben MAK´s träningstider är: Mån, Ons17.00 - 20.00 Lör, Sön 11.00 - 15.00 Priser Drop In körning 10 min - 120 kr 20 min - 200 kr Om ni är en grupp såsom en svensexa, möhippa eller ett företag så kan ni boka banan för er själva. Vi kan då sätta samman olika arrangemang för er. (Priser se Arrangemang) Eller kontakta någon av oss: Drop In körning kan inte bokas. Vi har Drop In körning varje dag då vi inte har bokningar. Ring gärna innan ni tänker åka för att kolla bokningsläget! Bokning: 0704-539077 bokning@lockarpsgokart.se Övrig kontakt: Jörgen 0709-539020 jorgen@lockarpsgokart.se Petter 0704-539080, petter@lockarpsgokart.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 Ring blot... ...ring og hør dem ad.... Ikke "hér" - jeg er som sagt på vej ud af døren. Har dog sendt dem en mail... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret August 1, 2007 De lukker til oktober... Har dog sendt dem en mail... De svarer: "Vi stänger i början på oktober, beroende på väder..." Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2007 Bare synd at ham i juve trøjen kører foran dig hele tiden......:p He he han kan vel i den grad køres ned, ups hvor sider bremsen:confused: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2007 ...ups hvor sider bremsen:confused: Det skal du ikke spilde kræfter på at tænke på. Det skidt skal ikke bruges alligevel :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2007 Det skal du ikke spilde kræfter på at tænke på. Det skidt skal ikke bruges alligevel :th2: Nej slet ikke når Claus skal parkeres i dækmuren:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2007 Nej slet ikke når Claus skal parkeres i dækmuren:) Du bliver så bitter når jeg overhaler dig med en omgang ha ha:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2007 Får vi så en dato..........så vi kan skaffe barnepige :th2: Og så kan jeg lokke min mand til at vi skal ha en kart Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret August 28, 2007 En dato må frem - kan ikke lørdag den 8/9... Får vi så en dato..........så vi kan skaffe barnepige :th2: Og så kan jeg lokke min mand til at vi skal ha en kart Ja, nu er jeg kommet hjem og fået noget af al arbejdet til en side, så der burde være mulighed for det. Hva' siger vejrudsigten for den kommende tid? - Jeg tåler ikke regnvejr :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2007 Får vi så en dato..........så vi kan skaffe barnepige :th2: Og så kan jeg lokke min mand til at vi skal ha en kart Hvad med at du finder en dato hvor det passer jer ? Så ringer du til banen, laver en forhåndstilmelding med en deadline og dem der vil/kan deltage, de tilmelder sig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2007 Ja, nu er jeg kommet hjem og fået noget af al arbejdet til en side, så der burde være mulighed for det. Hva' siger vejrudsigten for den kommende tid? - Jeg tåler ikke regnvejr :) Søndag er en god dag:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret August 29, 2007 Regn, regn og atter regn... Søndag er en god dag :) Bortset fra, at DMI.dk lover regn hele week-end'en Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2007 Bortset fra' date=' at DMI.dk lover regn hele week-end'en [/quote'] Jamen, det har de sgu da lovet hele sommeren... Og, man kan altså godt køre kart i regnvejr Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2007 Jamen' date=' det har de sgu da lovet hele sommeren... Og, man kan altså godt køre kart i regnvejr[/quote'] Ellers er der skam masser af indendørs baner i malmø!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2007 Jeg er frisk på en tur rundt i en kart en dag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2007 Er pt ved at skaffe barnepige til tøserne til lørdag d 15sep, vender lige hurtigt tilbage med om det lykkedes Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2007 Så er der skaffet en barnepige til tøserne, så vi er MAX klar lørdag d 15 over middag Er der stemning for det ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2007 Så er der skaffet en barnepige til tøserne, så vi er MAX klar lørdag d 15 over middag Er der stemning for det ? Tja jeg skal ikke noget, så jeg er frisk:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites