Jump to content
Guest palle

GO KART..... !

Recommended Posts

Guest Mogens

Hvilken type arrangement?

Hvad type skal der køres? - Monza/Daytona/what ever? Jeg stiller nok med 3 mand... Daytona: Grupper från 8-14 personer. Ni börjar med att bekanta er med bana och gokart under en träningskörning. På det följer två stycken kvalheat med startordning efter s.k. "Engelsk lottning". Sammantaget resultat från båda kvalheaten ger startordningen i finalen. Slutligen den stora FINALEN. Medaljer till 1:a, 2:a resp 3:a. Pris: 500 kr per deltagare. Tidsåtgång: ca 1 timme Monza: Som Daytona fast för 15-28 personer. Kvalheat med flera grupper. Sedan följer en B-final innan de 14 snabbaste gör upp om segern i A-FINALEN. Medaljer till 1:a, 2:a resp 3:a. Pris: 500 kr per deltagare. Tidsåtgång: ca 1,5 timmar Drop in: Drop In körning 10 min - 120 kr. 20 min - 200 kr Om ni är en grupp såsom en svensexa, möhippa eller ett företag så kan ni boka banan för er själva. Vi kan då sätta samman olika arrangemang för er. (Priser se Arrangemang). Eller kontakta någon av oss: Drop In körning kan inte bokas. Vi har Drop In körning varje dag då vi inte har bokningar. Ring gärna innan ni tänker åka för att kolla bokningsläget!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Skal vi ikke lige sætte os fast på en dato og det skal være snart inden de lukker for i år.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Lukketid?

Skal vi ikke lige sætte os fast på en dato og det skal være snart inden de lukker for i år.....
Hvornår lukker de af for sæsonen? Jeg kan ikke den 2. september - dér er der skandinavisk Porsche træf på Anderstorp, hvor jeg er med ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Jeg kan ikke se det på siden, men ring og hør dem ad.... Öppettider Öppettider under våren -07 Tis, Tors, Fre 15.00 - 20.00 Mån, Ons STÄNGT Lör, Sön 15.00 - 20.00 Vi tar även emot bokningar utanför normala öppettider om önskemål föreligger. Dock ej under MAK´s träningstider Motorklubben MAK´s träningstider är: Mån, Ons17.00 - 20.00 Lör, Sön 11.00 - 15.00 Priser Drop In körning 10 min - 120 kr 20 min - 200 kr Om ni är en grupp såsom en svensexa, möhippa eller ett företag så kan ni boka banan för er själva. Vi kan då sätta samman olika arrangemang för er. (Priser se Arrangemang) Eller kontakta någon av oss: Drop In körning kan inte bokas. Vi har Drop In körning varje dag då vi inte har bokningar. Ring gärna innan ni tänker åka för att kolla bokningsläget! Bokning: 0704-539077 bokning@lockarpsgokart.se Övrig kontakt: Jörgen 0709-539020 jorgen@lockarpsgokart.se Petter 0704-539080, petter@lockarpsgokart.se

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Ring blot...

...ring og hør dem ad....
Ikke "hér" - jeg er som sagt på vej ud af døren. Har dog sendt dem en mail...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

De lukker til oktober...

Har dog sendt dem en mail...
De svarer: "Vi stänger i början på oktober, beroende på väder..."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

En dato må frem - kan ikke lørdag den 8/9...

Får vi så en dato..........så vi kan skaffe barnepige :th2: Og så kan jeg lokke min mand til at vi skal ha en kart :love2:
Ja, nu er jeg kommet hjem og fået noget af al arbejdet til en side, så der burde være mulighed for det. Hva' siger vejrudsigten for den kommende tid? - Jeg tåler ikke regnvejr :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Får vi så en dato..........så vi kan skaffe barnepige :th2: Og så kan jeg lokke min mand til at vi skal ha en kart :love2:
Hvad med at du finder en dato hvor det passer jer ? Så ringer du til banen, laver en forhåndstilmelding med en deadline og dem der vil/kan deltage, de tilmelder sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites