Guest dennis Anmeld indhold Besvaret April 22, 2004 Har prøvet nogenlunde det samme Jesper, det kostede 2 trykked ribben :| Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret April 23, 2004 Godt så.....nogle der har en god ide til betaling ? Jeg orker næsten ikke oprette en extra konto til dette formål. Jeg lægger lige mit hoved i blød, og kører forbi banen imorgen og laver aftale med dem. Mere info følger imorgen eftermiddag. Jeg har brækket to ribben, simpelthen ved at min kart stod for fast, og hoppede i et sving. Jeg kører med ribbensbeskytter i stål !!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest christian Anmeld indhold Besvaret April 23, 2004 Så er vi Ole AJ Spiff Gio Christian Sauer+1 (måske 2) Palle Peter H Jesper Så nu er vi er 9 (måske 10) Det skal nok blive godt ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret April 23, 2004 Jeg ved ikke om det er for sent at komme ud af busken, men jeg er naturligvis også klar, men kun hvis det passer med antallet. mvh Morten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret April 23, 2004 Jeg har en konto vi kan bruge hvis det er Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret April 23, 2004 Peter...Det er perfekt, jeg snakker med dem imorgen (eller søndag, afhængig af et par små-ting) Morten...vi kan være op til 60 personer... Det er bestemt ikke for sent ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret April 24, 2004 Jeg kommer lige fra Lockarp's gokart bane, men der var ingen på banen (som havde med gokart at gøre, de kørte motard race idag). Jeg ringer mandag, og følger op herinde senere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kenneth Anmeld indhold Besvaret April 24, 2004 Jeg skal med glæde fræse den bane op til mos og give jer andre baghjul :-) Melder mig hermed til The Grand Final. Er der blevet enighed om en dato?? Hvis der er nogle der tager derud i bil vil jeg høre om der kunne være plads til en til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest christian Anmeld indhold Besvaret May 15, 2004 hvad skete der med dette arrangement? ...er det gået i vasken eller ruller det som planlagt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret May 24, 2004 Jeg har desværre nogle helt andre ting at tænke på i øjeblikket. Hvis der er en anden der orker at tage over, ellers skal jeg nok gennemføre det... Det bliver bare ikke lige nu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 29, 2007 Adresse... Her er deres hjemmeside, og jeg har snakket med dem.... http://www.lockarpsgokart.se Underligt at man blot kan finde et kort på siden, men ingen adresse www.douglaslundberg.se/vagbesk.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2007 Underligt at man blot kan finde et kort på siden, men ingen adresse www.douglaslundberg.se/vagbesk.htm Det er fordi det ligger på landet :):) Er du / i klar til noget race dernede ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 29, 2007 Jep... Det er fordi det ligger på landet :):) Er du / i klar til noget race dernede ?? De unge mennesker havde været ude at køre go cart i week-end'en - sommerferie, du ved. I den forbindelse kom vi til at tale om mulighederne hér i området, hvorfor jeg søgte lidt på sunddebat. Når jeg om en 3 ugers tid er tilbage fra min bilferie til syden, er vi klar til noget race ! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 De unge mennesker havde været ude at køre go cart i week-end'en - sommerferie' date=' du ved. I den forbindelse kom vi til at tale om mulighederne hér i området, hvorfor jeg søgte lidt på sunddebat. Når jeg om en 3 ugers tid er tilbage fra min bilferie til syden, er vi klar til noget race ! :)[/quote'] Oki .. Det lyder som en plan :) Så må du ha en god ferie :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 Race... Oki .. Det lyder som en plan :) Jep - jeg skal nok sige til, når vi tager derud. Vi vil jo godt ha' lidt modstand ;) Så må du ha en god ferie :) Tak for det ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 Gokart, det kunne jo være herligt - det er lidt tid siden, jeg har kørt sidst, men jeg giver aldrig op Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 Gokart, det kunne jo være herligt - det er lidt tid siden, jeg har kørt sidst, men jeg giver aldrig op Naej, men du kan godt komme med. Kriterierne er, at man har prøvet det før, kan "køre bil" (rutineret driver) og ikke giver op/mukker, fordi der skubbes lidt. Vi kører for at vinde - og derved more os :) Skal man på ferie i Syd-Frankrig, findes den perfekte go-kartbane i Port Grimaud. Dén skal man absolut prøve, hvis man er i området (følg skiltene fra Strandvejen v/Port'en N98 og ind i landet D61A). Langsiden ender med et højre drej, hvor modet er afgørende for din tid (go cart'en løber ikke tør for kræfter ned ad langsiden - sjældent at opleve) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 Jeg har kørt gokart før også på Lockarps gokartbane og jeg kører selvfølgelig også for at vinde (= og dermed more mig hehe), og ja, jeg kan også køre bil :th2: Go' ferie. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 Kunne väre fedt med et gokart-sunddebatarrangement:th2: Hvis I altså vil ha piger med...:o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 Piger også adgang ! Kunne väre fedt med et gokart-sunddebatarrangement:th2: Hvis I altså vil ha piger med...:o Absolut - ingen forskel der! Husker stadig et GP, nogle medarbejdere gav mig i afskedsgave ifm. et jobskifte. Især een af de kvindelige ingeniører havde et bilmæssigt gen ud over det sædvanlige. Jeg "fik" hende i den sidste kurve inden mål og vandt GP'et ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 Du er hermed godkendt - alene at have kørt på den bane, er nok. Den er fed, ik' ? ;) Takker - glæder mig især til den tyske "go kart bane" ;) Den er ret fed den gokartbane ja. Pas nu på "blitzerne" eller skal man kalde dem for paparazzierne ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 Beklager Den er ret fed den gokartbane ja. Jeg tog fejl - jeg mente den franske bane, men kendte ikke navnet Pas nu på "blitzerne" eller skal man kalde dem for paparazzierne ;) De sender vel ik' noget til Sverige - gjorde de ik' sidst :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 HEHE måske tør de ikke have os tøser med....jeg er faktisk gammel cart kører....hvis jeg kan få fri fra ungerne skal jeg nok give jer modstand :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 Jeg er super-go´ til at tjekke dæk-barrierer i chikanerne. Så hvis i mangler en bagstopper er jeg klar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 Next step: Et opslag... HEHE måske tør de ikke have os tøser med....jeg er faktisk gammel cart kører....hvis jeg kan få fri fra ungerne skal jeg nok give jer modstand :th2: Du har vel en partner, der kan ta' over !? Lyder spændende - det må vi ha' arrangeret, men først ultimo august/primo september.Jeg skal som nævnt lige ha' min sommerferie overstået - startede i fredags... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites