Jump to content
Guest palle

GO KART..... !

Recommended Posts

Guest palle

Nu skal der sgu ske noget andet end brætspil og lan meetings.... Jeg har været ude og snakke med folkene bag Malmö's super perfekte nye gokart bane. Vi kan leje en time, inkl tidstagning, kval heat og finale, for 400 SEK per person. Det eneste det kræver, er vi er min. 8 og at vi betaler forud ! DERFOR.... vil jeg gerne arrangere en tur med lidt fart i... Vi er vist mange som kan li' biler og fart, ikk ? Med hensyn til tidspunkt, er der (endnu) ikke specielt booket på banen. Dog er weekenden d. 15/16-5 optaget. Jo hurtigere vi kan booke, jo nemmere er det at finde en dato. Hvem vil med ????? Desuden er der jo DTC på Ring Knutstorp 16-18/7... Jeg kører derop med et telt , allerede om fredagen.... Måske der er andre der vil med ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Klart jeg også er på! Hvornår kan jeg så!? Tja...jeg må prøve at rette mig ind efter et evt. flertal...når vi kommer så langt. Min vagtplan ændrer sig oftere end et barometer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest peter

Credde: den ude bag shell,hvordan kan man komme til at køre på den... der er altid lukket og ikke noget tlf nr man kan ringe på.. Ellers er der sturup Det er udendørs og carterne er nye og køre meget stærkt... 2 timer for 500 og man er 3 - 4 og en kart happy.gifhappy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Her er deres hjemmeside, og jeg har snakket med dem.... http://www.lockarpsgokart.se Men, for at jeg gider at booke tid, skal der altså lidt kontanter på bordet. Når der er 8 der har betalt, så booker jeg tid, så kan resten altid bare dukke op. Jeg foreslår lørdag den 5. Juni ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Banen er selvfølgelig udendørs, og de har nye karts. Banen er iflg dem selv, skandinaviens største, hvilket dog ikke helt passer. Roskilde (Hedeland) er størrere. Deres udenoms faciliteter halter en hel del, men man skal jo også lige tænke på, at de lige er startet op. Men, det ER en kanon bane !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Jeg kom til at tænke på noget bestemt, da jeg så den del af videoen hvor han blæser et eller andet i luften i motoren... crazy.giflol.gif ....thank you for reminding me...hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Jeg ser 6 personer, der er med på kart..... Vi skal altså min være 8, derfor er der jo ingen ide i at lave den store indsamling endnu. Ole AJ Spiff Gio Christian Sauer Palle Når vi har 8 (gerne flere) så ringer jeg ud og hører om vi kan booke til 5. juni

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Lørdag d. 5 juni er ok for mig. Har netop modtaget ny vagtplan. Spørgsmål: Hvad gør vi hvis det regner? Må man så køre alligevel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest christian

well...det må man på Roskilde...og det er MEGET underholdende skal jeg hilse at sige. men hun regntøj...men bliver MEGET våd...men det skulle da også være uheldigt om det lige skulle regne der...er Juni ikke en forholdsvis tør måned?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Selvfølgelig må man kører når det regner... Det er jo ikke CART (amerikansk formel serie, hvor tøsepigebørnene aflyser hvis der kommer lidt vand)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Hvis du kan vælte i en gokart, så er du mere end almindeligt klodset. Du vil allerhøjst få en snurretur...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Efter to timers kørsel i Ballerup sidste år, formåede jeg at køre for fulde hammer ind i gummi-afspærringerne. Simpelthen p.g.a. jeg var blevet udmattet, og mine hænder gled på rattet. ...og det gjorde NAS skulle jeg hilse og sige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites