Guest totter Anmeld indhold Skrevet January 20, 2004 OK så! Har siddet og kigget lidt på sagerne. Syntes helt klart at disse 5 hold ikke kan vælges: Arsenal MAN U Chelski NewC Liverpool Udover dem er der 3 UEFA cup hold: Southampton MAN C Blackburn Disse 3 syntes jeg også vi skal tage fra... Så kommer vi til resten: Aston Villa Middlesbrough Tottenham Fulham Charlton Wolves Ports Bolton Leicester Jeg syntes vi skal fravælge 3 af de 9 hold der, enten de 3 rigtig gode (Aston, Middles og Tottenham), eller 3 af de rigtig dårlige (Wolves, Ports og Leicester). Charlton ligger også på vippen da de har minus 140 mill fra starten af. Også slår folk ellers bare med en 6 siders terning og får sig et hold. Den opmærksomme mangler sikkert 2 hold: Everton med en gæld på 410 mill og Leeds med en gæld på cirka en milliard. Kortsigtet er begge hold ok, men langsigtigt er de en ørkenvandring. Vi kan også gå ind i editoren og give alle hold lige økonomiske muligheder. Men faktisk syntes jeg det er ok hvis vi gør som jeg beskriver ovenstående. Syntes i øvrigt helt klart vi skal prøve at se om det kan lade sig gøre at spille hver anden lørdag/søndag. Men dette bliver uden tvivl svært, da vi jo er 5. Jeg kan starte med at foreslå vi starter nu på søndag! Som optakt til SuperBowl :=) Nå lad mig høre hvad I siger til det! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret January 20, 2004 Er enig i de 10 hold der ik kan vælges! "Resten" som du nævner, der mangler Birmingham. Så der er vel fire ud af 10 hold der kan sorteres fra. Jeg stemmer på Spurs, Wolves, Leicester og Charlton. Eller at vi bare slår med en 10-sidet terning. Editoren er en mulighed mht økonomi, så ikke nogen er mere uheldig med deres terningkast end andre. Generelt er jeg ikke meget til editoren, da det ALTID er noget med at ham der har lavet spillet også liiige skulle ændre lidt på sin sin mindre gode angriber, målmand osv.... :-/ Jeg kan ikke på søndag. Og jeg kan heller ikke hver anden weekend, da jeg ligsom arbejder hver anden weekend, og det er på forskellige tidspunkter af døgnet. Synes bare det er noget vi aftaler sådan hen ad vejen det med at spille, og det er bl.a også derfor jeg synes vi skal begrænse os til at bare være os fem som aftalt i lørdags. Klart det kan være sjovere jo flere man er, men hvor tit er det lige vi vil få spillet så?! Vi kunne også mødes til indledende møde og finde ud af det hele i stedet for på denne måde her? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites