Jump to content
Guest martin

SuperBowl søndag d.1/2-04

Recommended Posts

Guest martin

Hejsa Alle.. Lars og jeg skal se SuperBowl søndag nat.. Var der nogen der måske kunne tænke sig at komme og kigge med.. så spiser vi lidt chips, sandwicher osv. og ser American Football!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

For alle os normalt dødelige... Så skal det vel næsten også lige siges, at det er Søndag 1. Feb, og kampen starter ca. kl. 23.59 og varer 4 timer (cirka)....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige være på telefonen med min chef og arrangeret en fridag om mandagen så jeg er helt sikkert med. Desværre er jeg ikke på natholdet i den uge, det kunne ellers være OK at se det på storskærm på jobbet. /Søren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Errrrrrrm, Er der nogen der har en ide om hvor, hvornår, hvad vi skal have med og alle de andre praktiske detaljer? De starter vidst nok transmissionen på TV2 klokken ca. 23:30 men der er hanbold om eftermiddagen og aftenen på Zulu og normal TV2 hvis vi skal have en maraton ud af det? /Søren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Jeps.. Jeg har lidt info her.. Vi forestiller os: Vi mødes hos os, på gasverksgatan, du har vist været der før tror jeg, ellers må du lige skrive igen... Ang. bespisning... Vi køber noget sandwich til natmad, vi sørger for Dip, og vi køber gulerødder og agurker (til lidt sundt til dippen :-) ) Ellers mht. sodavand og chips, tag med til eget forbrug og måske en værtsgave :-) Vi bliver 5.. Søren Steelsky, Totter, Toft, Thygesen og Roommate. Tidspunkt?? Tjah kom når i lyster, men vi kan ikke tage TV2 Zulu, kun TV2... så kom evt. ved 22.00 så kan vi lige varme lidt op.. blot et foreslag.. Hmm... ellers nogle ting.. bom bom.. nøhhh.. det tror jeg ikke.. Hmm.. nej det tror jeg ikke.. åhh jo.. fik jeg sagt værtsgave ?? Ej, just kidding, vi håber det bliver hyggeligt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Steelsky: Mht. værtsgave så ved jeg Martin elsker Sourcream & onion chips happy.gif PS: Det er måske lige før jeg skal tage Formula Dé med?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Naaaaaaaaaj, jeg har jo lige idag købt Suzuka/Melbourn banerne til Formula Dé, så kan de også komme i brug. Smid mig lige en adresse til steelsky(at)steelsky.dk, jeg er ikke helt 100% på at jeg kan finde det igen. Husk penge til parkeringen. /Søren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites