Guest bolvig Anmeld indhold Skrevet December 15, 2003 Er du interesseret i at se på en spændende og anderledes måde at tjene nogle gode penge på, sideløbende med dit normale job ? ( Ikke homeparty).Hvad ville 5 -10.000,- mere om måneden betyde for dig. Kontakt mig hvis du vil vide mere. +45 21 92 41 90 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest skytten Anmeld indhold Besvaret December 15, 2003 Pyramidespil? :-| Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret December 16, 2003 nice med lidt off topic Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret December 16, 2003 Hej Bolvig: Er det den der lovlige variant hvor man skal investere i kualalumpur obigationer og bananaktier, og man så får en lille webside til gengæld :-) Og så stiger aktierne mere og mere, alt efter hvordan pyramiden sælger? Så kanman se sig selv blive 2$ rigere årligt online? Ha ha ha ...den er jeg nemlig blevet inviteret til, sikke noget skummelt humbug manner.... Er det det du vil sælge? Eller noget andet sjovt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret January 9, 2004 Sådan lidt aprospos det med at tjene penge (og for at undgå at oprette ENDNU en tråd) Tjek Weekendavisen i dag. Den kommer til at sætte (endnu mere) skub i prisstigningerne. Og så reklameres der (ednnu engang) for denne herlige hp. Tjekket adresse i øvrigt - nyt for mig, at masteren havde købt dén... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2004 Hvilke prisstigninger, forklar, det lyder lidt sort på mig, det du skriver mvh, Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2004 Credde - hvor ER jeg glad for at du skrev, som du gjorde. Jeg fattede heller ikke en pind af indlægget om Weekendavisen. Der stod jo ikke engang, hvad man skulle kigge efter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret January 10, 2004 Mon ikke det er denne arktikel: http://www.weekendavisen.dk/samfund/artikel:aid=6750:dpol=1 Og, at det er prisstigningerne på vores boliger han mener ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret January 12, 2004 Hvor er du kvik Palle! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret January 12, 2004 Faktisk slutter Weekendavisen af med at fejlcitere den hjemmeside de kopierer fra! Tal om at citere frit fra leveren! *TSK!!* Det manglende afsnit er: "For at få mere viden om muligheder, retningslinier og spørgsmål omkring Sverige, er der en god hjemmeside omkring disse punkter på: scanianet.dk" Kilde: http://flyttilsverige.dk/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret January 12, 2004 Vince-> Ikke for at fluekneppe, men der er da aldeles ikke tale om et fejlcitat. WEA gengiver ord for ord præcist, hvad der står på flyttilsverige.dk Journalisten har fravalgt en passage, som du mener skulle have været med - ja. Men det der står er korrekt - selvom du er uenig í reporterens fravalg af indformation - hvilket naturligvis er din ret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest skytten Anmeld indhold Besvaret January 12, 2004 Hehe, der er altid nogen der skal have ondt i r**** over et eller andet. :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret January 12, 2004 Skytten.... er det dit stjernetegn, eller ER du skytte ?? JO...Dette ER en offtopic tråd, derfor tillader jeg mig at spørge .... Er selv gammel mesterskytte .... hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret January 12, 2004 Palle: Gammel mesterskytte?! Hmm, hvad skød du efter......kiks? ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret January 12, 2004 AAAAAAAADdddddd .... hahaha Gider forresten ikke bruge tid på at fluekneppe .. synes bare det var morsomt at de lige havde fraklippet det afsnit. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret January 12, 2004 LOOOL Toft... nej, det var sgu ikke kiks... Jeg har sgu da været på landsholdet nogle år.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2004 i kiks ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites