Jump to content
Guest bolvig

Tjen gode penge.

Recommended Posts

Guest bolvig

Er du interesseret i at se på en spændende og anderledes måde at tjene nogle gode penge på, sideløbende med dit normale job ? ( Ikke homeparty).Hvad ville 5 -10.000,- mere om måneden betyde for dig. Kontakt mig hvis du vil vide mere. +45 21 92 41 90

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Hej Bolvig: Er det den der lovlige variant hvor man skal investere i kualalumpur obigationer og bananaktier, og man så får en lille webside til gengæld :-) Og så stiger aktierne mere og mere, alt efter hvordan pyramiden sælger? Så kanman se sig selv blive 2$ rigere årligt online? Ha ha ha ...den er jeg nemlig blevet inviteret til, sikke noget skummelt humbug manner.... Er det det du vil sælge? Eller noget andet sjovt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Sådan lidt aprospos det med at tjene penge (og for at undgå at oprette ENDNU en tråd) Tjek Weekendavisen i dag. Den kommer til at sætte (endnu mere) skub i prisstigningerne. Og så reklameres der (ednnu engang) for denne herlige hp. Tjekket adresse i øvrigt - nyt for mig, at masteren havde købt dén...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

Faktisk slutter Weekendavisen af med at fejlcitere den hjemmeside de kopierer fra! Tal om at citere frit fra leveren! *TSK!!* Det manglende afsnit er: "For at få mere viden om muligheder, retningslinier og spørgsmål omkring Sverige, er der en god hjemmeside omkring disse punkter på: scanianet.dk" Kilde: http://flyttilsverige.dk/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Vince-> Ikke for at fluekneppe, men der er da aldeles ikke tale om et fejlcitat. WEA gengiver ord for ord præcist, hvad der står på flyttilsverige.dk Journalisten har fravalgt en passage, som du mener skulle have været med - ja. Men det der står er korrekt - selvom du er uenig í reporterens fravalg af indformation - hvilket naturligvis er din ret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Skytten.... er det dit stjernetegn, eller ER du skytte ?? JO...Dette ER en offtopic tråd, derfor tillader jeg mig at spørge .... Er selv gammel mesterskytte .... hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

AAAAAAAADdddddd .... hahaha happy.gif Gider forresten ikke bruge tid på at fluekneppe .. synes bare det var morsomt at de lige havde fraklippet det afsnit.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites