Guest tommy Anmeld indhold Besvaret January 7, 2004 Fedt, må man spørge hvilken etage og hvornår du flytter ind ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dansken Anmeld indhold Besvaret January 7, 2004 Jeg skal bo helt oppe i toppen. Jeg overtager lejligheden d. 3/2 og jeg skal være ude af min DK-lejlighed d. 1/3. Så jeg flytter over i løbet af feb. Jeg har set at der er en der hedder Rasmussen i "min" blok. Det er måske en af jer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tommy Anmeld indhold Besvaret January 7, 2004 Det ved jeg ik om det er, men går du 4 etager ned finder du mig og min kæreste Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dansken Anmeld indhold Besvaret January 7, 2004 Så er det måske dig, som skal hjælpe mig med at bære hjørnesofaen op af trappen? ;-) Jeg skal nok give en flyttebajer! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tommy Anmeld indhold Besvaret January 7, 2004 Kan den ikke skilles ad så den kan komme i elevatoren ? syns da de plejer og kunne det sådan hjørnesofaer Du kan jo skrive en mail el noget til mig når det nærmere sig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret January 7, 2004 Så lykkes det at sælge i dk, hva' Kim ? ;o) Tillykke med det.... så er der jo kortere til ishockey Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dansken Anmeld indhold Besvaret January 8, 2004 Tommy: Jo, den kan godt skilles ad, men det er der jo ikke så meget sport i, vel? Det er sjovere at bære den op på 17. ;-) Palle: Ja, det tog sin tid, men nu er det nu. Det bliver rart, at det ikke tager mere end 10-15 min. før man er hjemme, når man har været til hockey. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tommy Anmeld indhold Besvaret January 8, 2004 Så syns jeg lige du skal starte med at gå op af trappen, uden noget først og se hvor langt der er op Men cool nok med flere dansker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tommy Anmeld indhold Besvaret January 17, 2004 Vil lige hør jer ad folkens her i syd området. Hvor pokker køber man pizza ? ikke i netto nej, men et pizzaria el lig ? Tommy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret January 18, 2004 Jamen....der plejer da at være masser af pizzaria´er!? Men belav dig på en "trial & error"-oplevelse. Det kan være lidt af en udfordring at købe pizza her i SE, og få det man troede man bestilte. :-/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret January 18, 2004 Jeg syntes virkelig at pizza er noget underligt noget i sverige, bunden er tynd og det pålagte sejler næsten rundt på pizza'en. Der er en verden til forskel på en Pizza købt i sverige og dem man køber i DK, eller der er måske kun mig som lagt mærke til det. jeg har prøvet 4 forskellige "du ringer vi bringer" steder, og hvad er nu det for noget med en underlig pose et eller andet som ligner løg som man får med når man køber pizza?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2004 Hej Tommy - der er et pizzeria lige henne i Lindängen, og derfra kan du da nå hjem, inden pizzaen bliver kold. Jeg har kun prøvet een gang og må give Jesper Birk ret m.h.t. kvaliteten, men jeg VAR nu også ret godt vant på Østerbro, hvor jeg kommer fra. Der er også et pizzaria i Söderkulla (Verona) og et på Ystads-vägen/gatan?), drej til venstre fra Munkhättegatan. Så selv herude på landet (ALMVIK) SKULLE det være muligt at få pizza. ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret January 19, 2004 tjae, det skal lige siges at den i Lindängen er ligeså meget "slyngel-stue" som det er pizzaria ;-) Men ellers syntes jeg tit der kommer flyers ind af døren fra div. pizzariaer som tilbyder at bringe pizza ud, dog syntes jeg ikke udbringning er særlig billig og tit er der et min. beløb man skal købe for før de gider køre ud med den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret January 19, 2004 Den lille pose løg, er det de kalder "salat" ... jeg siger altid pænt "nej tak". Kvaliteten af pizzaerne er også elendig hvis du sammenligner med danske pizzaer. Jeg er rimeligt sikker på at en af grundene til dette er pga. plasticbakken de bliver transporteret i, selvom jeg også er sikker på at det ikke har hele skylden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest hanne Anmeld indhold Besvaret January 21, 2004 Den "lille pose løg" som følger med pizzaen er i virkeligheden sauerkraut, altså sursyltet hvidkål. Hvordan mon en tysk (og tildels fransk) ret er endt som tilbehør til pizza?. Måske man skulle sende en mail til Berlusconi... så tv-avisen kan blive sjov igen :-) En salatbuffet til "dagens ret" eller pizza i Malmö, kan sagten bestå af sauerkraut blandet med lidt peberfrugt og (knækbrød til) Kan bl.a. ses hos pizzariaet ved Värnhemstorget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dansken Anmeld indhold Besvaret January 21, 2004 Ja, tænderne løber allerede i vand!! ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret January 21, 2004 Jeg bliver også tilbudt "salat" når jeg køber kinesisk på "Sampanen" på Nobelvägen ved Dalaplan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tommy Anmeld indhold Besvaret February 10, 2004 Velkommen til Dansken Så du havde skrevet dig på navne listen i opgangen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dansken Anmeld indhold Besvaret February 11, 2004 Tommy: Tak, du er velkommen til at kigge op, så byder jeg på en øl eller vand. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bodymakker 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2007 Ensom!! :( Ung gift fyr 27, bor i Malmö syd med min partner, vi har boet her i godt 3 måneder og nu savner vi altså nogle at snakke med nu og da Vi bor på kvartettgatan og er begge meget glade for at bo her men vi savner begge nogle venner og nogle af mødes med, jeg savner unge mennesker og min partner søger den lidt mere modne omgangskreds da han er 51. hva vi har af interresser: Michael 27 år, Dansk = skateboarding, rulleskøjter, computere, musik, sang, dans, fester, RC og en masse andre ting, Paul 52 år, Engelsk = Musik, computer, madlavning, film, teater, opera, kultur, og mange andre ting. hvis der skulle være nogle i området som evt havde lyst til at mødes ville det være super! Mvh Michael & Paul:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2007 :( Ung gift fyr 27, bor i Malmö syd med min partner, vi har boet her i godt 3 måneder og nu savner vi altså nogle at snakke med nu og da Vi bor på kvartettgatan og er begge meget glade for at bo her men vi savner begge nogle venner og nogle af mødes med, jeg savner unge mennesker og min partner søger den lidt mere modne omgangskreds da han er 51. hva vi har af interresser: Michael 27 år, Dansk = skateboarding, rulleskøjter, computere, musik, sang, dans, fester, RC og en masse andre ting, Paul 52 år, Engelsk = Musik, computer, madlavning, film, teater, opera, kultur, og mange andre ting. hvis der skulle være nogle i området som evt havde lyst til at mødes ville det være super! Mvh Michael & Paul:) Så vidt jeg kan se, er der flere gange om fredagen osv. folk mødes på lilletorg eller er det storetorg ? (til en øl eller flere) - så det er bare at møde op, og lære nogle nye mennesker at kende :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2007 Jeps...det er bare at holde øje med "Arrangementer". Der går sjældent lang tid imellem at folk mødes. Enten til en hyggepils på Lilla Torg, et slag golf, en MC-tur...eller en tur igennem lydmuren på byens bæver-dinger & dansegulve. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites