Jump to content
Guest dennis

Unge danskere omkring Malmø Syd

Recommended Posts

Guest dennis

Hey Er lige flyttet til Serenadgatan ved Malmø Syd, og ville bare prøve at finde ud af om der bor mange andre unge danskere i området.. planlægger da på et eller andet tidspunkt at etablere noget socialt liv happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest maj

Hej Dennis, Af alle mennesker får du svar fra én i Halmstad ;-) Jeg blev bare nysgerrig efter (på de andres vegne...) om du er 17 år eller blandt de unge på 40 happy.gif Hilsen Maj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kiwi

Det er min kæreste og jeg også Tommy :-) asso, 21 & 22. Har du ikke en email? vi vil gerne give kaffe en af dagene?! :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest tommy

Hvor sjovt. min kammerat bor her også lige i blokken over for mig. Men må sige jeg er sq ik begejrestet for området, folk stæler med arme og ben, hunde pisser og skider i elevatoren mm, ikke særlig godt indtryg og få. Er der nogen som ved om selvtægt er strafbart herover ?happy.gif Kiwi > nu drikker jeg ik kaffe men øl eller sodavand kan da gå an happy.gif smid en mail på a@tommyhejlskov.dk Tommy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

Dennis: Planlægger du stadig at få et socialt liv eller kan man forvente at dig og kiwifrugten tropper op til julefrokosten i januar? happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest tommy

Ja det er da meget cool at "vi" er så mange dansker her over:D kunne være man skulle mødes engang hvis nogen havde lyst og sådan jo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Tommy,hvis du kigger under arrangementer vil du kunne læse at det sker ret tit at vi mødes, og så er der jo også en julefrokost under upsejling i kunne melde jer til!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest dennis

Hej igen Havde ikke lige fået læst så meget i tråden siden jeg startede den. Tommy: En sodavand eller en øl kan vi nok også finde frem et sted. Nicolaj: Julefrokost? Hvor da? happy.gif Har kun været til een julefrokost so far, og den var ik noget at råbe hurra for. Dennis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest dansken

Så er der endnu en dansker på vej til "Dansker-Ghettoen" Serenadgatan. Jeg har lige købt lejlighed i nr. 28 Jeg er 27 - Jeg håber at jeg stadig høre med til de unge :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites