Guest palle Anmeld indhold Skrevet November 16, 2003 Kan du ikke ringe paa 070-5318987 Og, til andre.... Hvis i ser ham paa MSN, saa be' ham lige ringe Palle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2003 har besvaret dette indlæg ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2004 Som svar på et par indlæg rundt omkring på debatten ... Jeg regner stadig med at være en aktiv deltager i øresundsdebatten fremover Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2004 Som svar på http://www.sunddebat.com/discus/messages/842/848.html?1081850185 Nej lige præcis. Men det hjælper at Ann ikke skal betale husleje - som jeg jo stadig hænger på Vi var lige nede og hente maling til kontor og soveværelse i går eftermiddag, ca. 1.600,- Og så kommer der jo gulvslibemaskine oveni. Sidste gang kostede det os ca. 2.500,- for at slibe gulvet (- i stuen), men det var også inkl. alt hvad dertil hører (gulvslibemaskine, kantsliber, sandpapir, maske, ørepropper, gulvlak, div. pensler mv.) - så stuen har stået os i ca. 5.000,- indtil videre, men nu er den næsten også færdig. Vi mangler kun at male paneler for 2. gang og det tager Ann i aften mens jeg afdækker i soveværelset. Vi er begge to trætte af at ikke være færdige, og er blevet enige om at når vi skal ordne køkkenet, så hyrer vi en håndværker!! *GG* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2004 Betaler hun så heller ikke til jeres nye lejlighed!? Ej...good luck med det hele. Det er altid en stor omgang at komme istand i en ny lejlighed. Men når man så er færdig, så kan man moonwalke i en hel uge af glæde. ...jeg er ikke selv begyndt at moonwalke endnu. Og jeg har trods alt boet herovre i snart 11 måneder. Måske jeg skulle se at få mig taget sammen. *s* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2004 Hun betaler ik i sin gamle lejlighed *B* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites