Jump to content
Guest palle

Til Vincent

Recommended Posts

Som svar på http://www.sunddebat.com/discus/messages/842/848.html?1081850185 Nej lige præcis. Men det hjælper at Ann ikke skal betale husleje - som jeg jo stadig hænger på happy.gif Vi var lige nede og hente maling til kontor og soveværelse i går eftermiddag, ca. 1.600,- Og så kommer der jo gulvslibemaskine oveni. Sidste gang kostede det os ca. 2.500,- for at slibe gulvet (- i stuen), men det var også inkl. alt hvad dertil hører (gulvslibemaskine, kantsliber, sandpapir, maske, ørepropper, gulvlak, div. pensler mv.) - så stuen har stået os i ca. 5.000,- indtil videre, men nu er den næsten også færdig. Vi mangler kun at male paneler for 2. gang happy.gif og det tager Ann i aften mens jeg afdækker i soveværelset. Vi er begge to trætte af at ikke være færdige, og er blevet enige om at når vi skal ordne køkkenet, så hyrer vi en håndværker!! *GG*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Betaler hun så heller ikke til jeres nye lejlighed!? rofl.gif Ej...good luck med det hele. Det er altid en stor omgang at komme istand i en ny lejlighed. Men når man så er færdig, så kan man moonwalke i en hel uge af glæde. ...jeg er ikke selv begyndt at moonwalke endnu. Og jeg har trods alt boet herovre i snart 11 måneder. Måske jeg skulle se at få mig taget sammen. *s*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites