swoop 0 Anmeld indhold Skrevet October 19, 2003 Hvorfor skal min lille stakkels småbuttede bobbel sables ned? Det er sku da ikke mig, som kører rundt i en alderen halvslidt taxa :-)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret October 19, 2003 *GGGGG* Skal vi ikke snart have en æbleshampoo bilplejedag ude på Bamsetanken i havnen, med efterfølgene kagespisning med begge hænder? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2003 Nu lokker du jo med både æbleshampoo og kage :-) Mon du kunne lokkes til at lave en dunk af den be(rygtede)rømte shampoo til mig? Plz, den er altså lidt for go'. Hvis du lige sætter konen i gang ude i køkkenet og laver en kage som sidst (nøjd den var go'), så er jeg bestemt klar på lidt vask mv :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret October 20, 2003 Det er en aftale Swoop...og iøvrigt... nu gør du det ikk... ...du klikker IKKE på den her.... Lad være...du er en idiot hvis du gør det... http://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2003 Den dér adresse er da slet ikke så slem så http://www.puch.dk ... og NEJ den skal der heller ikke klikkes på!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 21, 2003 To klassikere - som begge får en almindelig bruger til at genstarte sin maskine som eneste udvej. Et hint: Klik gerne på links´ne - men gør det ikke hvis du ikke har gemt dit arbejde i andre programmer, eller er midt i noget vigtigt. Ctrl-Alt-Del og derefter støvlen til Iexplore.exe-trådene kan redde dig ellers....alt efter hvilket OS du sidder med. (I det her tilfælde Win 2k/XP) Så er i advaret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2003 hahahaha ... jeg sagde jo at du ikke skulle klikke på det! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2003 Mine fælge er også snart klar til en vask igen ... Thomas!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret October 21, 2003 Swoop: Vi må hellere lokke hende til det igen ikk? Vince: ...men du skal altså også vaske bil så..... Søn, Man eller Tirsdag? Jesper: Hvorfor skal du også ødelægge lidt sjov hva`... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 21, 2003 Thomas o.: "ødelægge"? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2003 Gio: ødelægge overraskelsen for de andre *GG* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2003 Thomas: Kan ikke Torsdag og lørdag ... andre dage er åbne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2003 [edit]kan godt torsdag [/edit] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret October 22, 2003 Ringer til jer...det er nemmere... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2003 Thomas>: min mobil virker ikke i SE. Hjemme: +46 (0)40 22 95 59 Mobil: +45 61 65 80 62 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2003 Hvad med onsdag aften? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret October 27, 2003 Hvad vej kører denne forbandede tråd, op eler nedad???? Fint med os Onsdag. Hvad med dig Swoop? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2003 Det er altså en tråd man skal være vågen for at følge med i :-) Men ang. onsdag; jeg har min sidste aftenvagt på onsdag, så den er lidt uheldig. Hvad med torsdag eller fredag aften? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2003 torsdag eller fredag også fint med mig må blive op til de to turtelduer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret October 28, 2003 Jeg spørger lige kage chefen...mail mig lige på jobbet imorgen swoop, og jeg ringer til dig Vince. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites