tommy_h 0 Anmeld indhold Skrevet February 22, 2005 Vil bare høre om ham jeg fulgte efter ude fra brøndby og mod sverige i dag (22/2) ved 17 tiden, er her inde fra ? Det var en rød Audi S3 med chrome spejle, og svenske plader Giv lige et praj hvis det er en herinde Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tommy_h 0 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2005 Det var ham i denne her : http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12499 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2005 Ham kender jeg da godt Tommy, det er Rico :-) /Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tommy_h 0 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2005 Crede> Den alt vidende svensker:D Ej kan du evt få ham til at droppe en mail til mig ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret April 18, 2005 Der er faktisk også en dansker ved navn Morten der har en S3 nøjagtig magen til den der... Bortset fra fælgene altså. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
csa 0 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2005 Tommy: jeps det er ricky..det var også ham der var med da vi mødtes på Jägersro i sommers. Kan lige sende denne tråd til ham i morgen hvis det stadig er aktuelt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites