Guest sanni Anmeld indhold Skrevet January 13, 2005 Hvem vil gerne have mig med til København og tilbage igen i morgen fredag? Tidspunkterne er stort set ligegyldige, har bare et par ærinder i Kbh., jeg skal have ordnet Thanks... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2005 Hej Sanni. Jeg ved ikke hvor du bor, men jeg kører fra Vellinge - Gessie kl .05.05 i morgen tidlig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest sanni Anmeld indhold Besvaret January 13, 2005 Hej Mette, jeg bor inde i Malmø, formentlig ikke i nærheden af, hvor du alligevel skal forbi? Ærgerligt, men tak for tilbudet.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2005 Det var da ellers tidligt. Hvorhen kører du til Mette (bor i Hököpinge) og har nemlig ikke bil i morgen. /Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret January 13, 2005 Hej Sanni Hvis du kan være i nærheden af Limhamn kl 7.30 kan du få et lift til Amager.(Islands Brygge metrostation/Artillerivej) Skriv på mailen hvis du er interesset så kan vi aftale færdig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret January 13, 2005 Jeg kører fra Malmø omkring kl 14 imorgen...skriv en mail hvis du vil med. Men skal ikke tilbage igen før lørdag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest sanni Anmeld indhold Besvaret January 13, 2005 Hej Alle Mange tak for tilbudene. Jeg har fået arrangeret et lift nu - det er super! Sanni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2005 Hej Christian. Sorry jeg ikke fik svaret tidligere, men jeg havde problemer med min pc i går aftes. Jeg arbejder i Gladsaxe og kører dertil de fleste dage, dog som regel ved en 7-tiden og retur ved en 17-tiden (el. tidligere). Du kan evt. skrive til mig, hvis du får brug for lift en anden gang. (eller omvendt måske :-)) meos@nne.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2005 Hej Mette, Det løste sig alligevel, fik en kammerat til at køre mig :-) /Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites