Jump to content
Guest sanni

Kørelejlighed??

Recommended Posts

Guest sanni

Hvem vil gerne have mig med til København og tilbage igen i morgen fredag? Tidspunkterne er stort set ligegyldige, har bare et par ærinder i Kbh., jeg skal have ordnet happy.gif Thanks...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest sanni

Hej Mette, jeg bor inde i Malmø, formentlig ikke i nærheden af, hvor du alligevel skal forbi? sad.gif Ærgerligt, men tak for tilbudet..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

Hej Sanni Hvis du kan være i nærheden af Limhamn kl 7.30 kan du få et lift til Amager.(Islands Brygge metrostation/Artillerivej) Skriv på mailen hvis du er interesset så kan vi aftale færdig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest brian

Jeg kører fra Malmø omkring kl 14 imorgen...skriv en mail hvis du vil med. Men skal ikke tilbage igen før lørdag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Christian. Sorry jeg ikke fik svaret tidligere, men jeg havde problemer med min pc i går aftes. Jeg arbejder i Gladsaxe og kører dertil de fleste dage, dog som regel ved en 7-tiden og retur ved en 17-tiden (el. tidligere). Du kan evt. skrive til mig, hvis du får brug for lift en anden gang. (eller omvendt måske :-)) meos@nne.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites