Jump to content
leon

"Cykel stjålet"

Recommended Posts

Ja så blev min cykel stjålet fra Knutpunkten i Helsingborg. Det er en håndbygget cykel fra cykelmageren i kbh. Jeg regner med at det er den eneste af slagsen i SE. Den er citybike agtig og farven er racinggreen med cremefarvede skærme, den har endvidere en brun lædersadel fra brooks. På Kronrøret er der et emblem hvor der står cykelmageren. Det er en rigtig fed og anderledes cykel. Hvis nogen ser den så kan jeg kontaktes på +4561181009 eller +4642283055 Mvh Leon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest brian

Nogen lunde sådan var min velkomst til swea land også... 3 timer havde jeg boet her sad der en P-bøde i forruden pga parkering i forkert retning/side af vej og efter 14 dage var min cykel væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Parkeringsbøder er Sveriges måde at sige "velkommen" på. Jeg fik min første af slagsen efter at have boet der 2 dage. 700 spän!...s.k.j.l.d. Troede de. *gg* Nå..men det er jo cykler den her tråd handler om...så tilbage til topic. Håber du får din jernhest igen - men vi véd jo nok alle, at det er mest et håb og ikke andet. Men good luck!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kim

skjldkj er den fuldstændige form - og i øvrigt en variant af skdldkd. Bemærkelsesværdigt at formerne er fuldgyldige både på dansk og svensk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Det er som at få en sms fra Sanni !!! J v g køre m t KBH.... yeah right.... Altså, jeg hedder sgu ikke Sherlock til mellemnavn hehe..... ;o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest aj

Sjovt, min cykel blev også stjålet efter en måned i byen. Og for at det ikke skal være løgn, har jeg netop fået min første parkerings bøde -- for at parkere i den forkerte retning ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kim

Palle, Der er en stor udfordring i at forstå de der besynderlige forkortelser - mest af alt et spørgsmål om at bruge fantasien og gætte sig lidt frem ud fra sammenhængen. Egentlig er jeg for gammel til den slags - men min fantasi er åbenbart stadig ikke helt støvet til ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest malezar

Jeg har holdt ulovligt i hele weekender på Amiralsgatan, aldrig fået en...lige til i forgårs. Der kom sgu en, og eneste grund til jeg var hjemme var pga. influenza. sad.gif 300 funny crowns for det....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Leon Jensen >> Skal nok kigge efter den. Cremefarvede skærmer er jo ikke noget man ser på alle cykle.Kunne du ikke skrive stelnr. også. Så kan jeg skrive det ind i min telefon. Hælper jo ik noget hvis du skal ud af døren hver gang jeg har set en. Har desværre også selv fået stjålet 3 cykler. OG det var endda fra min garage på privat grund. (også Helsingborg)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest bo

Ja jeg har også fået stjålet min cykel, godt nok i Malmö.. Eneste tøst er, at den jo nok har fået et bedre liv i et af de baltiske lande :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

så kan i lære det cykel ejere, personligt har jeg et hade forhold til de to hjulet bæster og dem der sidder på dem, men det er altid bittert at få ting stjålet, har lige haft inbrud i min bil omk. (80k) tak til forsikringen :th2: angående p bøder så har jeg rekorden over alle 7 på 2 måneder godt nok i københavn på nørrevoldgade, hvad sker der med at man skal betale 20 kr. timen for at parkere :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
så kan i lære det cykel ejere, personligt har jeg et hade forhold til de to hjulet bæster og dem der sidder på dem, men det er altid bittert at få ting stjålet, har lige haft inbrud i min bil omk. (80k) tak til forsikringen :th2: angående p bøder så har jeg rekorden over alle 7 på 2 måneder godt nok i københavn på nørrevoldgade, hvad sker der med at man skal betale 20 kr. timen for at parkere :eek:
Køb en cykel :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har foresten i mellemtiden også fået stjålet min 100ccm Scooter dog i Helsingør. Den triller nok også rundt nede i Polen............ Det eneste gode ved at få stjålet ting er at man jo bliver nød til at købe noget nyt :-) Scooteren havde desværre ingen tyveri forsikring, jeg havde heldigvis købt den MEGET billigt. Hygge Leon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kanon indholdsrigt indlæg!

*gaaab* :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites