Jump to content
fisker

Hattrick :-)

Recommended Posts

Guest jxhab
pas - men jeg kan varmt anbefale hattrick.org for lige at sparke bolden i den rigtige retning igen ;-)
Hehe jeg har forsøgt mig, men det løb lidt i sandet pga tiden, måske skulle man give det et skud igen, det er jo stærkt vanedannene..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis Hattrick driller, kan jeg varmt anbefale at investere i HAM, som er en software, hvor jeres spillere, kampe og . . . . loades over i. Der kan i følge hver spiller og optimere holdet lidt bedre samt få vurderet jeres startopstilling og meget mere. Det er ganske billigt at erhverve og opdateringer kommer jævnligt. Alternativt kan i gå på www.mybestteam.(kan ikke huske) og vælge at loade jeres hold og den sætter jeres optimale startopstilling. Slutteligt kan I jo vælge at blive supporter i Hattrich, det giver også lidt muligheder. Sportslige hilsner zeni (456339)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må siges, der er for mange til at smide på som supportere *gg* Jeg har oprettet et forbund, til dem som både kan og vil. Så kan vi måske få kikket lidt på en intern cup, eller anden taktik udveksling. Og ja, der er tvungen registrering :-) Sunddebat (sunddebat) (AllianceID: 36310)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det vist heller ikke vildere det spil :tongue2: Tror jeg logger på 2-3 gange om ugen, og lige sætter holdet, det er vist det.. Prøv det nye FM2007, i stedet for at sid og tud over Hattrick serveren midlertidigt er nede pga flytning :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites