fisker 0 Anmeld indhold Skrevet November 11, 2004 Nogle der har et hold, og mangler en venskabskamp på onsdag? Mit hold Scandlines if, mangler en kamp :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest lars Anmeld indhold Besvaret November 12, 2004 Kan se du har fået en kamp, men ellers er jeg klar en anden gang. Hold: FootRiders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2004 Jeg er klar til kamp, når min venskabsliga er overstået. Mit hold er selvfølgelig Malmø FF Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2006 BOING... Er der nogen herinde der stadig spiller dette super 'næsten 3D m. gore warning' spil ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2006 Team Cthulhu (198535) Og mange ting er gået galt siden jeg besluttede at skifte træningsform.. :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2006 Yep spiller det også Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2006 Mighty Oilers (196390) Mange ting er gået galt siden... ja siden jeg startede :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret January 11, 2006 Lidt half OT men omkring fodbold.. Er der nogle af jer som spiller FM2005/2006? Man jo spille online =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2006 pas - men jeg kan varmt anbefale hattrick.org for lige at sparke bolden i den rigtige retning igen ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret January 11, 2006 pas - men jeg kan varmt anbefale hattrick.org for lige at sparke bolden i den rigtige retning igen ;-) Hehe jeg har forsøgt mig, men det løb lidt i sandet pga tiden, måske skulle man give det et skud igen, det er jo stærkt vanedannene.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2006 Jeps spiller en del FM2006, og ja det er meget vanedannene.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2006 Hvis Hattrick driller, kan jeg varmt anbefale at investere i HAM, som er en software, hvor jeres spillere, kampe og . . . . loades over i. Der kan i følge hver spiller og optimere holdet lidt bedre samt få vurderet jeres startopstilling og meget mere. Det er ganske billigt at erhverve og opdateringer kommer jævnligt. Alternativt kan i gå på www.mybestteam.(kan ikke huske) og vælge at loade jeres hold og den sætter jeres optimale startopstilling. Slutteligt kan I jo vælge at blive supporter i Hattrich, det giver også lidt muligheder. Sportslige hilsner zeni (456339) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lars C 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2006 Yep. FootRiders (571692) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2006 www.mybestteam.org er det Morten. Bruger både HAM og MyBestTeam :-) Mit hold: 197981 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2006 Vidste ikke at vi var så mange. Tomas Brolins Venner (17624)´ Pt nr 1 i IV.27. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2006 Det må siges, der er for mange til at smide på som supportere *gg* Jeg har oprettet et forbund, til dem som både kan og vil. Så kan vi måske få kikket lidt på en intern cup, eller anden taktik udveksling. Og ja, der er tvungen registrering :-) Sunddebat (sunddebat) (AllianceID: 36310) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2006 Hattrick's originale Evildead hold giver altid en pils i klubhuset 666 = 18914 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Meccs 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2006 Hvad skal man lave mens de flytter server? Har folk husket at sætte hold til midtugens træningskampe? Har forresten lige investeret i en magisk forsvarsspiller :th2: Kingstars (4 i VI.445) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 Hvad skal man lave mens de flytter server? Ja, det er da utroligt det skal tage så lang tid.. :) Nogen der har overvejet hvilke skattely-træk de nu har taget med at flytte serverne til Schweiz? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 Ja, ens mandags trummerum med at snakke med de andre hattrick'er på arbejdet gik helt i stå. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 Så er det vist heller ikke vildere det spil Tror jeg logger på 2-3 gange om ugen, og lige sætter holdet, det er vist det.. Prøv det nye FM2007, i stedet for at sid og tud over Hattrick serveren midlertidigt er nede pga flytning :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakob F 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 er også med..! Jeg er også med på den.. FC Oresund.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites