Jump to content
Guest daniel

Hvad kan man lave en onsdag aften ??

Recommended Posts

Guest sanni

Tjaaa.... Min kæreste og jeg har lige været ude at gå nede i byen. Tumlede rundt og kiggede på vinduer og så på mennesker, gik ind og spiste på en hyggelig indisk restuarant ved Trianglen, og nu er vi så lige kommet ind af døren igen. Har sat en god skive på, åbnet en flaske rødvin og nu skal jeg lige tjekke, hvor det er, vi skal høre Lisa Ekdahl live i nærmeste fremtid - super fed onsdag aften! Håber I kommer på en god idé.. happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest daniel

*suk suk* Jaja... 3 X SImpsons...en et tons andet tv-serie sjov. 2 min. nudler og så videre.... har desværrer ingen vin, og er det ikke lidt for koldt at gå en tur ? well, tak for jeres svar ihvertfald.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Den frostklare aften/natte-luft der kilder i næsen. Dampen der dannes når man ånder ud. En bil i det fjerne, og en kat der kigger nysgerrigt. Efteråret har sin helt egen charme. Selv når temperaturerne nærmer sig nul grader, og is-krystallerne danser frem på ruder og træer. Når man er ude i det, så føles det, underligt nok, slet ikke koldt - men derimod temmelig varmt - men fra et helt andet sted end man skulle forvente. Det er en dejlig varme - nemlig dén der kommer indefra, og som er så meget at foretrække. Sagt med andre ord: der er ikke noget der hedder "for koldt". Det handler om motivation, og påklædning selvfølgelig. :o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest christian

hvis man er til Biler kan man jo altid slå et smut forbi Jägersro...der er altid lidt samling onsdag aften.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Jaja... registrering... hvad kan jeg sige... Idioten ved jo selvfølgelig ikke, at de 2 gange jeg har været i pattaya, kun har været for at dykke og kun været af ca. 6 timers varighed. Pattaya er verdens røvhul, bare for at sige det mildt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Gio, din gamle poet... er du spejder ?? "der er ikke noget der hedder "for koldt". Det handler om motivation, og påklædning selvfølgelig. :o)" Det er sådan noget fis alle spejdere render rundt og siger.... Normalt de samme mennesker som slår fast at rygning er usundt... so what ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Jeg var spejder i ca. 2 timer omkring 12 års-alderen. Skulle klart se hvad det var for noget, da jeg havde en masse kammerater der fes rundt i kostume og kniv. Efter at have oplevet hvad de lavede dér om aftenen (når de ikke høvlede rundt og bagte snobrød), så gad jeg ikke dét længere. happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites