Guest daniel Anmeld indhold Skrevet October 13, 2004 Jeg keder mig ustyrligt meget..samme gør konen. Hvad kan man lave herover på en onsdag ? Daniel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest sanni Anmeld indhold Besvaret October 13, 2004 Tjaaa.... Min kæreste og jeg har lige været ude at gå nede i byen. Tumlede rundt og kiggede på vinduer og så på mennesker, gik ind og spiste på en hyggelig indisk restuarant ved Trianglen, og nu er vi så lige kommet ind af døren igen. Har sat en god skive på, åbnet en flaske rødvin og nu skal jeg lige tjekke, hvor det er, vi skal høre Lisa Ekdahl live i nærmeste fremtid - super fed onsdag aften! Håber I kommer på en god idé.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ellap Anmeld indhold Besvaret October 13, 2004 Jeg kan da sende en mail om hvad jeg plejede at lave i pattaya sådan en onsdag aften. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret October 13, 2004 Palle/ellaP: Hmm bare den ikke er billed dokumenteret ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest daniel Anmeld indhold Besvaret October 13, 2004 *suk suk* Jaja... 3 X SImpsons...en et tons andet tv-serie sjov. 2 min. nudler og så videre.... har desværrer ingen vin, og er det ikke lidt for koldt at gå en tur ? well, tak for jeres svar ihvertfald. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 13, 2004 Den frostklare aften/natte-luft der kilder i næsen. Dampen der dannes når man ånder ud. En bil i det fjerne, og en kat der kigger nysgerrigt. Efteråret har sin helt egen charme. Selv når temperaturerne nærmer sig nul grader, og is-krystallerne danser frem på ruder og træer. Når man er ude i det, så føles det, underligt nok, slet ikke koldt - men derimod temmelig varmt - men fra et helt andet sted end man skulle forvente. Det er en dejlig varme - nemlig dén der kommer indefra, og som er så meget at foretrække. Sagt med andre ord: der er ikke noget der hedder "for koldt". Det handler om motivation, og påklædning selvfølgelig. :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest christian Anmeld indhold Besvaret October 14, 2004 hvis man er til Biler kan man jo altid slå et smut forbi Jägersro...der er altid lidt samling onsdag aften. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret October 14, 2004 Jaja... registrering... hvad kan jeg sige... Idioten ved jo selvfølgelig ikke, at de 2 gange jeg har været i pattaya, kun har været for at dykke og kun været af ca. 6 timers varighed. Pattaya er verdens røvhul, bare for at sige det mildt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret October 14, 2004 Hmm aa jaa Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret October 14, 2004 Daniel hvor bor du henne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret October 14, 2004 Gio, din gamle poet... er du spejder ?? "der er ikke noget der hedder "for koldt". Det handler om motivation, og påklædning selvfølgelig. :o)" Det er sådan noget fis alle spejdere render rundt og siger.... Normalt de samme mennesker som slår fast at rygning er usundt... so what ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 14, 2004 Jeg var spejder i ca. 2 timer omkring 12 års-alderen. Skulle klart se hvad det var for noget, da jeg havde en masse kammerater der fes rundt i kostume og kniv. Efter at have oplevet hvad de lavede dér om aftenen (når de ikke høvlede rundt og bagte snobrød), så gad jeg ikke dét længere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nar Anmeld indhold Besvaret October 14, 2004 jeg kan da spilde tiden med tåbelige indlæg i alle tråde på sunddebatten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest aj Anmeld indhold Besvaret October 16, 2004 Christian, har du link/adresse til onsdagsforsamlingerne i Jägersro? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites