Jump to content
Guest kasper

Slut med at møde kl 08

Recommended Posts

Guest andreas

Ja, det er jo typisk danskerne der flytter til SV, at købe TT'er på trods af, at bilen har fået hagl i stort set alle sammenligner med biler i samme kategori (Nissan 350Z bl.a.)... Jeg har aldrig set bilen som noget specielt. Men det er jo bare min mening. Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest tommy

Hehe ja en TT kan fåes på tilbud i bilka fra mandag happy.gif Streamer kunne da være intrasandt, dog ikke alt for store. Små diskerte nogen happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der var i en anden tråd snak om streamere med "Øresundsdebatten", så man kunne kende medlemmernes biler. Jeg har en kollega som får lavet streamere hos en af vores leverandører til rimelige priser, så jeg kan da forhøre mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kim

Det var vist mig der foreslog en streamer med Steen's "flagbanner" fra Scanianet. En længde på ca. 10 cm kunne være passende. Farveskiftene skal selvfølgelig helst være tydelige - så måske lidt længere. Der kunne også være tale om noget i størrelse med de gammeldags nationalitetsmærker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld, jeg er så tungnem, men hvad har overskriften på denne tråd med streamere af gøre??? Og så vil a ihvertifals ikk' ha' non strimer - Så kunne I jo alle sammen genkende mig, når jeg kører efter reglerne ved betalingsanlægget. UHA, sikken en dytten, jeg kunne få sat i gang. ;o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper08

Ulmus, du er provokerende, det kan jeg lide, bliv ved med det. Men at du er tungnem (indlæg torsdag den 23. september 2004 klokken 23:10) vil jeg ikke undskylde dig for, måske du bare skal benytte den læresætning der terpes i det danske forsvar: Tænk, tast, tal. Det er rettet mod brugen af radio. Der opfordres det til at man tænker på hvad man vil sige inden man taler for, at undgå lange pauser i æteren. Jeg tror at du er stor nok til at lære sætningen og bruge den i andre sammenhænge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites