Guest sanni Anmeld indhold Skrevet September 3, 2004 Hej Allesammen Trine og jeg påtænker at foretage en form for eksursion rundt i det skånske i morgen - jeg sidder og kigger inde på Skånetrafiken for at finde ud af, hvor man kunne have lyst til at tage hen - men udbuddet er stort og ikke til at overskue! HJÆLP! Hvor er der flot natur, flotte bygningsværker, hyggelige havnemiljøer etc. Har I set noget, der var seværdigt, så giv et bud på, hvor vi skal bruge vores (forhåbentlig)solbeskinnede lørdag! Mange tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret September 3, 2004 Christianstad som Skåninge staver det, den er en bemærkelsesværdig by som er gledet lidt af på indvandring og forsvenskning. Den er meget skånsk stadigvæk. Meget af den gamle tid kan stadigt ses, og bymidten som C4 byggede er stadigt brostensbelagt, og mange steder ser du endnu C4 monogrammet. Mange andre steder i skåne er det jo hugget væk af svenskerne. En yderst hyggelig by, hvor jeg garanteret havde boet hvis ikke lige der er er så langt til broen hver dag ikk? Har haft mange begejstrede familemedlemmer derovre på byvandring, og stationen ligger i centrum af den gamle by. Et besøg værd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2004 Sanni: Tag et kig på http://osb.oeresundsbron.dk/inspiration/stories.php?lang=45&menu=313 Der er en del inspiration at hente fra folk der har haft oplevelser her i broderlandet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest sanni Anmeld indhold Besvaret September 4, 2004 Hey Thomas og Gio Tak for svarene. Desværre gik vores com ned i går aftes, så jeg har ikke haft mulighed for at læse jeres glimrende svar, og nu er vi hjemvendt fra vores færd. Vi tog til Söderåsens Nationalpark ved Ljungbyhed - det var rigtig fint, en super tur! Nu smutter vi en tur til festival inde i byen og finder noget at spise, og det var så den lørdag Hygge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites