Guest thomas Anmeld indhold Skrevet August 23, 2004 På søndag flytter jeg tilbage til malmø, nærmere betegnet kirsaberg. Og ville lige høre om der er et par friske hænder omkring middagstid der kunne komme og hjælpe med at drikke mine bajere og flytte min ting op på førstesal!!! Gerne i omvendt rækkefølge;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret August 23, 2004 Thomas: Du ved jeg gerne vil hjælpe dig, når du nu endelig kom med en dato for flytningen.. "Desværre" står jeg nede på Spa på søndag og lurer F1 med en kold belgisk fadøl i hånden Jeg vil dog snarest gerne komme og drikke resterne fra flytningen med dig? Det blir sgu for cool at få dig over på den rigtige side af broen igen - lad os ASAP fejre det på Lilla Torget eller Ölkaféen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2004 Thomas, du har da aldrig været flyttet fra Malmö! Hilsen din tidligere roomie ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret August 23, 2004 Toft, jeg vidste bare at du ville gøre hvad du kunne for at undgå at hjælpe;) Og i andre!!! lad nu være at råbe i munden på hinanden..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2004 Jeg giver gerne en hånd - men ved endnu ikke om jeg er hjemme på omtalte tidspunkt. Det lyder som en undskyldning for at "slippe" - men er såmænd de kolde facts. Lad os lige vende tilbage til det sidst på ugen, når jeg ved hvad der sker i min planlægning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites