Jump to content
Guest palle

DR Premier Fodbold Liga

Recommended Posts

Guest totter

Ja det blev jo faktisk rigtig sjovt til sidst! Mht. de øl og dagen for deres indtagelse syntes jeg helt klart at vinderen skal kunne komme happy.gif Så hvad med lørdag den 5/2 ellers er jeg frisk de fleste fredage. Glæder med til næste omgang!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Allan, det er et fodbold managerspil, som fandtes på DR's hjemmeside. Vi spillede også i sommer da der var EM, derfor er der ingen størrere forklaring i denne tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad blev der egentlig af det øl:/
Ja, det må du sgu nok sige...?! Er det ikke bare noget med at slynge en dato ud, og så mødes og få gjort de to kasser til historie? Fredag den 27/5, er det en god dato? Jeg gentager lige mig selv fra den 3/1: Så er spillet slut efter 20 runder bold. Ronni trak sig tidligt, og giver dermed en kasse Guld for 9. pladsen :laugh: A. Christensen, giver en kasse almindelig pils, for at slutte på 8. og næstsidste pladsen :D En kasse = 30 stk :thumbup: INGEN discount øl!!! :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest A. Christensen

Ja, jeg står ved væddemålet selvfølgelig, så min kasse skal nok komme med. Mht. dato så er starten af juni meget bedre for mit vedkommende. Lørdag/søndag d.4 eller 5/6 passer fint. Hvad siger folk til det? Og ja jeg skal nok købe en kasse kval.pils Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites