Guest zeni Anmeld indhold Besvaret January 3, 2005 Ja, det er faktisk ikke så svært at være manager....i hvert fald ikke sofa manager :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret January 9, 2005 Ja det blev jo faktisk rigtig sjovt til sidst! Mht. de øl og dagen for deres indtagelse syntes jeg helt klart at vinderen skal kunne komme Så hvad med lørdag den 5/2 ellers er jeg frisk de fleste fredage. Glæder med til næste omgang! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2005 Er der ikke en som kan forklare, hvad pokker dette drejer sig om? Altså udover, at kævle en folk pils. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2005 Allan, hvis du læser tråden vil du højst sandsynligt finde ud af det! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2005 Thomas, hvad hvis nu tråden er læst 3-4 gange og man stadig ikke aner, hvad det drejer sig om. Men det er sikket kun for særlig invidende.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret January 10, 2005 Allan, det er et fodbold managerspil, som fandtes på DR's hjemmeside. Vi spillede også i sommer da der var EM, derfor er der ingen størrere forklaring i denne tråd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2005 Ohhh Palle, mange tak for informationen :-) Jeg kigger nærmere DRs side. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2005 Hvad blev der egentlig af det øl:/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2005 Hvad blev der egentlig af det øl:/ Ja, det må du sgu nok sige...?! Er det ikke bare noget med at slynge en dato ud, og så mødes og få gjort de to kasser til historie? Fredag den 27/5, er det en god dato? Jeg gentager lige mig selv fra den 3/1: Så er spillet slut efter 20 runder bold. Ronni trak sig tidligt, og giver dermed en kasse Guld for 9. pladsen A. Christensen, giver en kasse almindelig pils, for at slutte på 8. og næstsidste pladsen :D En kasse = 30 stk INGEN discount øl!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest A. Christensen Anmeld indhold Besvaret April 26, 2005 Ja, jeg står ved væddemålet selvfølgelig, så min kasse skal nok komme med. Mht. dato så er starten af juni meget bedre for mit vedkommende. Lørdag/søndag d.4 eller 5/6 passer fint. Hvad siger folk til det? Og ja jeg skal nok købe en kasse kval.pils Mvh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2005 Ikke godt , helst i en ulige weekend:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2005 Ikke godt ' date=' helst i en ulige weekend:)[/quote'] Kun i en ulige weekend her :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2005 Aloha! Jeg kan heller ikke den 27-05. Men som champ så jeg også meget gerne der snart blev delt lidt øl ud! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites