Jump to content
Guest palle

DR Premier Fodbold Liga

Recommended Posts

Guest palle

Jeg er med på, at taberen giver en kasse bajere. Men, måske vi alle skulle dele dem ?? Sidste mand (taberen) medbringer en kasse øl, til en middag vi holder bagefter ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest andreas

Selvfølgelig skal den deles, det var tanken bag. Middag lyder ikke som en dum idé, så klar opbakning fra min side! Håber, der kommer en del flere til den interne liga, da jeg kan se der indtil videre kun er 3. Andreas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

Endnu en deltager. Vi kunne jo tillige indføre, at den som var sidst efter de første 5 runder skulle give en. Det ville jo så samtidig være oplagt at tale fodbold og lure hinanden an til de efterfølgende runder. Det kunne jo ske at solen skinner, så vi evt ku rulle lidt bold først på græs ved stranden og hygge i solen og dele lidt pils. Jeg arrangerer gerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Zeni, nu er jeg jo en halvgammel, lettere overvægtigt mand, uden hår på hovedet....kan jeg ikke bare nøjedes med at drikke lidt pils ? Jeg SKAL vel ikke løbe rundt efter en bold ??? Men, gå du bare igang med ar arrangere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ronni

Jeg er også klar på noget fodbold - og også noget hyggebold en gang om ugen eller noget i den stil! (Selvfølgelig med forbehold for at jeg ikke har bevæget mig distancer over 35m ved egen hjælp indenfor det sidste halve år happy.gif)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Mit hold bliver også snart tilmeldt vores Malmö-liga.. Men helt ærligt, én kasse øl til foreløbigt syv mand?!?! happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Jamen, så er ligaen i gang, og vi er 9 deltagere i vores Malmö-liga happy.gif Blev vi enige om, at det hold der efter runde 20 (28+29. december), ligger nr. 9, giver en kasse Guld-øl, og holdet der slutter nr. 8 giver en kasse alm. øl?? Blev vi også enige om, at vi snakker øl, og ikke noget discountLORT, som børn under 15 og gamle mennesker drikker? Blev vi også enige om, at det nu er for sent for andre (selv om det havde været sjovere med flere deltagere) at tilmelde sit hold i Malmö-ligaen? Der kunne jo evt være nogen der spekulerede, og tilmeldte sig om et par runder, når deres hold gør det godt, og man er "sikker" på at ens hold ikke slutter på sidste og næstsidstepladsen i vores liga?? Nåh, men nu til det som var den egentlige pointe her: Da der max kan deltage 50.000 i spillet (hvilket der også gør), så er det sgu alligevel imponerende Spiff, at dit hold efter bare én runde ligger på 49.789 pladsen hehe happy.gif SORT GULD, SORT GULD, SORT GULD!! happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Spiff lå faktisk nummer 49971 mandag morgen... DET er sgu imponerende !! Specielt når man kigger på hans hold, så har han jo faktisk sat et hold ud fra den forventning om at vinde... MEN... Jeg istemmer mig gerne Toft SORT GULD, SORT GULD Ellers er jeg enig med toft's indlæg. Ikke flere deltagere nu, da man jo "bare" kan score gevinsten, hvis ens hold gør det godt, og omvendt undlade at betale hvis...blah blah blah....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Jeg vil da bare lige nævne det... Nummer 361 ;o) Sort guld eller Guld Tuborg er ligegyldigt,... Just bring those beers ;o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest andreas

Ja det satme flot Palle, det er vel det man kalder begynderheld...hehe. Der er store præmier fra DR i udsigt til dig hvis du fortsætter den gode start, og ja, udover det er der vel nok det vigtigste; en kasse guld... Fortsat god vind. Andreas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Ronni: Kan vi få en forklaring på hvorfor dit hold ikke længere er med i Malmö-ligaen? Bare fordi man ligger nr. 9 (sidst), kan man jo ikke trække sit hold for at undgå at købe en kasse Sort Guld happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ronni

Hehe, det kan man da godt happy.gif Det var ikke et forsøg på at undgå at give en kasse guld, den skal jeg nok stå ved. Jeg har bare ikke rigtigt haft tid til at gøre noget ved spillet i meget lang tid, så det virkede lidt omsonst at være med der. Men jeg skal sgu nok stille op med en kasse bajere når den tid kommer!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anfield

Så er spillet slut efter 20 runder bold. Ronni trak sig tidligt, og giver dermed en kasse Guld for 9. pladsen kiss.gif A. Christensen, giver en kasse almindelig pils, for at slutte på 8. og næstsidste pladsen. En kasse = 30 stk INGEN discount øl!!! Så mangler vi bare at finde en dag og indtage herlighederne, og sige tak for kampen til hinanden wink.gif SLUTSTILLINGEN: (Hold - samlet plads ud af alle 50.000 deltagere - Navn - Penge tjent) 1. Totters (2.561), Totter, $ 62.113.937 2. Malmö badboys (3.216), Palle Hansen $ 61.921.506 3. KickAndRush (7.638), Zeni, $ 61.088.425 4. Rotting Christ (10.783), Toft, $ 60.677.889 5. FC Spiff Malmö (17.097), Spiff, $ 59.989.773 6. FC Knoldesparker (20.444), Martin Thygesen, $ 59.659.798 7. Koontz (22.767) Thomas Hansen, $ 59.437.057 8. forza-ac (39.472), a. Christensen, $ 57.666.809 happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest andreas

Ja, sørgelig slutning for mit vedkommende. Men tab og vind med samme sind, så nu skal vi bare finde en dag, hvor jeg kan komme af med min gæld.. Mvh Andreas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Jeg er sgu glad for jeg lige nåede at overhale nogle stykker der til sidst.. ellers skulle jeg jo også have været af med en kasse øl.. men jeg slap.. nu skal jeg bare drikke dem :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites