Guest torben Anmeld indhold Skrevet February 17, 2004 Nu har jeg læst så meget i debatten om at Malmö kan konkurrere med København, men HVOR ER DE GODE CAFEER HENNE..? Hvor er Malmö's svar på Sebastopol, Sommersko,Cognac, Europa, Park osv. Kender du en god Café så skriv den her, så andre kan få glæde af dine erfaringer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2004 Det er lige det der med at huske hvad de hedder, når man, inden man går ind ad døren, faktisk er en kende overrislet. men jeg var på én oppe på Lille Torg for 14 dage siden. Super-klasse, live DJ der spillede 2-step samt R´n´B. Og wc-dørene var nok de mest solide jeg længe havde oplevet. (Hvad man så lige skal bruge dét til...*gg*) Hvis du kommer fra Store Torg og ind på Lille Torg, så er det nede til venstre ca. midt på. *s* De har store glasruder ud mod torvet, og stilen var helt på plads. Håber det bringer dig videre... Og så er jeg ret sikker på en anden kan fortælle mig navnet i et kommende indlæg. Samt komme med en masse andre forslag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret February 17, 2004 Der er allerede et indlæg med div. cafeer og rest. i malmø!!! Behøves vi flere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2004 Victor's på Lilla Torg (Kanon sted!). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2004 Den står under "Fri debat" og hedder "Restauranter"! ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2004 Hørt, Victor's er et kanont sted. mvh, Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites