Jump to content
Guest oksbøl

Betalingsanmärkning

Recommended Posts

Guest oksbøl

I forbindelse med "skatteskift" til Sverige havnede et af mine girokort hos Kronofogeden inden jeg fik det betalt. Nu står jeg så registreret som dårlig betaler hos UC, og min bank vil ikke "røre" evt. nye lån med en ildtang :-( Er der nogen der ved hvor længe man står registreret i UC, og hvor man evt. kan låne penge selv om man har en betalingsanmærkning. Jeg har ikke nogen dårlig økonomi overhovedet (har god fast indtægt og hus med stor friværdi), men er blot havnet i saksen p.g.a. forvirring ved flytning... Hjæælp...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke rigtigt noget om det, men jeg ville da forsøge at henvende mig til UC og forklare sagen. MÅSKE er de til at tale med. Hvis du samtidig vedlægger kopi af lønseddel, bevis på din bolig o.l., skulle du vel kunne bevise, at du har "penge bag dig".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest janus

Enig - det kan jo være, at UC er til at tale med :-) Det kan kun opfattes positivt, at du henvender dig og forklarer situationen. Og selvom det skulle vise sig, at du ikke kan komme af deres sorte liste nu og her (men mon ikke?), så bør de i det mindste kunne sige, hvad du skal gøre for at blive slettet hurtigst muligt og/eller hvor længe du vil blive på listen. Held og lykke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest oksbøl

Jeg har i formiddags henvendt mig til UC, og de oplyser at betalingsanmærkningen bliver stående i 36 mdr. uanset at gælden er betalt eller ej... De er skøre de svenskere...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De er ved ikke mere skøre end alle andre. Prøv engang at blive slettet i RKI (Ribers) i DK - der står du i 60 måneder!!!!!!!!!!!!!!!! Men hvorom alt er, det er da altid værd at prøve.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest oksbøl

Ulmus> Njarh, i RKI bliver du slettet så snart du har betalt din gæld - betaler du ikke, så står du der i min. 60 mdr. Jeg prøver løs... :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites