Guest andreas Anmeld indhold Skrevet December 22, 2003 Imens jeg venter på at kunne køre i min importererde Alfa GTV, er jeg nødsaget til, at anvende de off.transportmidler... Dags dato bemærkede jeg, at der reklameres flittigt for, at danskere såvel som svenskere skal flytte til hverandens side. Jeg må indrømme, at Øresundskonsortiet ikke har min store applaus; i stedet for at nedsætte brobizz priserne for os pendlere, poster de millioner af kroner i reklamer og markedsføring for at øge integrationen i Øresund... Hvad med at fjerne den allerstørste barriere af dem alle i stedet; altså eliminere eller minimere brobizzudgifterne!? I forvejen er jeg ved siden af arbejdet studerende på Handelshøjskolen i KBH, og der er jo intet der hedder studenterpriser eller pensionistpriser, som med så mange andre transportmidler... Jeg sendte et fleresiders langt brev til Øresundsbroen (dvs. inklusiv oeresunddirekt.com som hører ind under her) omhandlende overstående, og retur efter en uges ventetid, kom der to linier hvori der stod; Ja og nej..... Hold kæft mit p.. er i kog!!! Hvad kan man gøre i sådan en situation...? Har overvejet, at troppe op personligt og rette henvendelse til den øverst ansvarlige på området!? Hvis det så betyder, at jeg skal til Svend Erik Hovmand eller den svenske ligeså, er jeg flintrende ligeglad med! Nogle med ide'er til reklamtionsmetoder des lignende??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret December 23, 2003 Hvad vil du klage over ? At de kører deres forretning på den måde ? Men, tro mig...vi er 100% enige. Men, hvis man fjerner brobizz'en (eller gør den MEGET billig) tror jeg københavn vil være menneske tom, og ejendomspriserne vil falde så meget, at de rent faktisk ville være usælgelige. Det kan man jo så diskutere om det skal være vores problem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest andreas Anmeld indhold Besvaret December 29, 2003 Jeg er ikke enig i deres metoder til at forøge integrationen, deres behandling af min forespørgsel, deres prissætning osv.... pick one. Jeg leder efter andre, som har spurgt dem om samme eller bare i nærheden af mine spørgsmål, og i så fald, hvad deres respons har været... Mvh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest christian Anmeld indhold Besvaret December 29, 2003 Ikke samme spørgsmål, men samme type svar! Jeg har flere gange skrevet til dem med blandet ris/ros. Næsten hver gang har svarene af "sjov" karakter! Det virker som om de betragter denne feedback som en gene. Og det undrer mig, for bedre kan de da ikke få det!!! De behøver ikke engang lave en spørgeundersøgelse. Vi er så vilde med at køre over den bro, og for at gøre oplevelsen bedre så vi uopfordret giver feedback. Det skal så lige siges at jeg ved min sidste henvendelse fik et positivt svar. Palle: Med mit forbrug af xtra broture, ville jeg blive lykkelig hvis broen blev gjort gratis, men en mennesketom københavn....... NAHHHH Aldrig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret December 29, 2003 Hinløv... Jeg kan udemærket forestille mig, hvor meget du bruger broen. Det jeg mener er; kan man med retfærdighed sige, at de skal sætte prisen ned ? Hvis jeg havde et produkt som jeg vidste nogle skulle bruge, og så en mulighed for at få andre til bruge det, så ville jeg da næppe sænke prisen, men reklamere for produktet. Hvad hvis de nu sænker prisen ? Skal de så holde op med at reklamere, og på den møde "miste" kunder ? Man kan da dårligt bebrejde dem, at de går hvad de kan for at sælge produktet. Personligt så jeg da gerne en helt gratis bro, specielt da man i danmark og sverige ikke har tradition for bruger betalt vej (måske nogle tunneler nord på ???) Jeg er IKKE glad for at betale, men hvis man fjernede gebyret helt, så var der nok mange der ville være endnu mere utilfredse. Det er jo en fin balancegang, og vi kan vel næppe sige, at vi ikke vidste at det kostede, dengang vi flyttede ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest christian Anmeld indhold Besvaret December 29, 2003 Palle: Det var ikke det jeg kommenterede! Jeg skrev(eller prøvede) at om så broen var gratis ville det ikke ændre det store på københavns befolkning! At jeg også skriver at jeg kører ofte over er ikke ment som et argument, men såmænd bare som indledning til sætningen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest andreas Anmeld indhold Besvaret December 29, 2003 Nå.... Jeg prøver ihvertfald at troppe op på Stortorget 3 og i Nyropsgade, for at høre deres svar på henvendelser ansigt-til-ansigt. Hvis det er samme metoder, som på skriftlige henvendelser, "flipper" jeg fuldstændig ud. Det er jo at latterliggøre folk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites